حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ب.ظ
تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان برخوار

ناصر علیخاصی

امروز 93/6/1 مراسم تودیع و معارفه رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان برخوار در محل فرمانداری شهرستان برخوار انجام شد.

در این مراسم از زحمات آقای کاظم زاده رئیس قبلی تشکر و قدر دانی شد و آقای ناصر علیخاصی حبیب آبادی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان برخوار معرفی گردید.

این انتصاب را به ایشان و شهروندان حبیب آبادی تبریک عرض می نمائیم.

  • ۹۳/۰۶/۰۱
  • حبادنما

حبادنما

حبیب آباد

نظرات (۷)

  • هادی علی آبادی
  • اگه می شه کاربرانی که از دوران ریاست آقای شایگان راد رییس کمیته امام چیزی به ذهنشون هست بگند -فکر کنم ایشون حول و هوش 14 الی 15 سال قبل رییس بودند و باعث بدبختی و بیچارگی فعلی من ایشون بودند من اونموقع دانشجو بودم و دارای خانواده ی فقیر و بی پول که وقتی یک دفعه به همراه مادرم برای درخواست کمک نزد ایشان رفتیم دسنگیری از ما نکرد و من مجبور شدم از دانشگاه انصراف بدهم و الان باید کارگر کارخونه باشم- بازم خدا را شکر که یه آدم سختی کشیده از قماش خودمون الان رییس شده و درد فقرا را می دونه - به آقای علیخاصی که تقریبا شناخت خوبی ازشون دارم تبریک می گم و آرزوی توفیق در کارشون را دارم.
    سلام خوب بود رزومه این علیخاصی را هم می نوشتی البته اگه داشته باشه
  • محمود رضوانیان
  • عرض تبریک به آقای علیخاصی و همشهریان محترم و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان. 
    تبریک میگم
    ایشالا با فعالیت های خوب و به موقع ، ایشون بتونه ثابت کنه که انتخاب خوب و شایسته ای برای این پست بوده است
    سلام ایده خوبی است ولی یک اسم با کلاس تر روی وبلاگتان بگذاریدموفق باشید
    تبریک عرض میکنیم

    سلام

    وبلاگ زیبایی داری ولی حیف که روی بلاگفاستو سرعتش پایینه،من رفتم روی بولدفا ساختم خیلی توپه.

    اگه تونستی یه سر بزن،امکاناتش در حد یک وبسایته کامله،یه سر بزن بدت نمیاد.تازه تو این دو هفته که وبلاگمو ساختم اومدم صفحه ی اول گوگل

    www.boldfa.com

    اگه خوشت اومد یه صلواتی واسه ظهور آقا بفرست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند