حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ
سخنان مهم امام جمعه حبیب آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مومنی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته گفت : یکی از نشانه های پیشرفت یک منطقه ، یک شهر، این است که افراد تحصیلکرده داشته باشد . مراکز آموزش عالی در آنجا ایجاد شده باشد . اینها نشانه تمدن و پیشرفت علمی یک منطقه است . در مرکز بخش ما بحمداله در سال جدید تحصیلی دو مرکز آموزش عالی احداث می شود و شروع بکار می کند. جای خوشبختی است . من لازم می دانم اینجا از تمام عوامل و کسانیکه در این باب زحمت کشیده اند تشکر کنم. یکی حوزه علمیه اهل البیت (ع) حبیب آباد بحمداله امسال شروع بکار می کند که با پیگیریهای مجدانه عمّ بزرگوارما حضرت آیت الله حاج آقا سید علی مومنی ، این زحمات به بار نشسته است. مد نظر شما باشد حوزه علمیه ، ساختمانش نیمه تمام است . سه ضلع دیگر هست که باید ساخته شود و نیاز به مشارکت شما مردم و خیرین دارد . این حوزه آبروی بخش حبیب آباد بلکه شهرستان برخوار بوده و تنها حوزه علمیه برادران در کل شهرستان است... و دیگر دانشکده فنی کشاورزی حبیب آباد که مهر ماه امسال کار خودش را شروع می کند و ثبت نام دارد. در اینجا من ازهیأت موسس ، شورای محترم اسلامی شهر، شهرداری و مخصوصا از نماینده محترم مردم شهرستانهای برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس جناب آقای حاجی وعزیزانی که پیگیر تحقق این مساله بودند تشکر می کنم . البته الان تا دو سال بناست در یک ساختمان موقتی فعالیتش را شروع کند تا دانشکده در ساختمان اصلی و در زمینی که به این امر اختصاص یافته با مساعدت خیرین ساخته شود که امیدواریم خیرین محترم وعده های خود را محقق سازند.

ایشان در ادامه گفتند : در هفته گذشته ما معارفه شهردار محترم برادر گرامی و عزیزمان جناب آقای معین الدینی را داشتیم . ایشان قبلا در شهرداری حبیب آباد حضور داشته اند و به شهر و محل آشنا هستند . ورود ایشان به مدیریت شهرداری را تبریک می گوییم و این معارفه را که در روز اول ذی القعده همزمان با سالروز ، ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) انجام گرفت را به فال نیک می گیریم. حبیب آباد عقب افتادگی های زیادی دارد ان شاء الله با همت و تلاش جناب ایشان و شورای محترم اسلامی شهر مسائل پیگیری شوند و آن جور که در شأن حبیب آباد و مردم این شهر و بخش است عمل گردد.

امام جمعه حبیب آباد در پایان گفت : در باب احداث درمانگاه خیریه در مرکز بخش حبیب آباد ، جمعه گذشته مطلبی را در این خصوص عرض نمودم که فردای آن روز نامه ای به دست ما رسید و بحمداله جناب آقای معین الدینی روی این کار اقدام نموده اند البته چون در این مدت شهردار سابق حضور نداشت ، نامه ای که ما نیمه اردیبهشت ماه سال جاری نوشتیم برای این منظور ، حدود یک ماه در شهرداری معطل ماند و دستوری روی آن صادر نشد ولی ایشان دنبال کردند و نامه ای برای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زدند . البته طبق این نامه استنباط ما این است زمینی که مد نظر ما بود (قبرستان قدیمی حبیب آباد) علی الظاهر قابل تحقق نیست ولی به ما قول زمین روبه رو (بهداری سابق) را دادند. ما هم اصرار نداریم که حتما همان زمین باشد، یک جایی که مناسب بوده و برای مردم قابل دسترس باشد .ما می خواهیم یک کار خیری انجام شود . همین جا من  در حضور ایشان  اعلان می کنم که شهردار محترم در این زمینه قول مساعدت داده اند که اگر  لازم شد زمین های مجاور را  ما اضافه کنیم و نیاز به توسعه زمین بود، ایشان با شورای محترم شهر همتش را بنمایند.

ان شاء الله این مسأله با همکاری و همدلی بین مسئولین محترم شهر و مردم و خیرین محلی به خوبی دنبال شود و به سرانجام خوبی برسد . ما هم دنبال می کنیم که کارهایش انجام شود.

  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • حبادنما

نظرات (۵)

با سلام و خدا قوت خدمت امام جمعه حبیب آباد و باتشکر فراوان برای اقداماتی که تاکنون برای بهبود شهرمون انجام دادند.
ضمن خوش آمدگویی و تشکر از جناب معین الدینی به دلیل اختصاص دادن زمینی برای درمانگاه خیریه .امیدوارم این اقدامات مهم استمرار داشته باشه.
تشکر دیگه از حبادنما که این خبرهای خوب به اطلاع ما می رسونه.
ان شااله مسولین شهر با تشکر امام جمعه محترم ازانان مغرور نشده وسعی درتلاش بیشتر برای خدمت به مردم بنمایند وبقول امام جمعه ورود شهردارمحترم را خیرمقدم وامید به سرانجام رساندن کارها با همکاری امام جمعه محترم را داریم 
با سلام عرض ادب.از اینکه امام جمعه محترم نسبت به اقدامات شهر اهتمام دارند واطلاع رسانی لازم را می کنند تشکر می کنیم همچنین از اینکه حوزه علمیه شاگرادان امام صادق ع را دراین شهر تربیت می کندخداوند قادر متعال را شاگریم و سجده شکر به درگاه خداوند می گذاریم انشا ا... دانشکده کشاورزی نیز منشا خیر وبرکت برای همه شهر وشهرستان واستان نمان باشد.
با سلام
ضمن تشکر از اطلاع رسانی امام جمعه محترم در خصوص فعالیتها و اقدامات شهر
هرچند حاج آقا مومنی از شورای شهر هم تقدیر و تشکر کردند ولی جای بیشتر اعضای شورا خصوصا رییس شورا در نماز جمعه خالی خالی است ... 
سلام
امید است که مسئولین شهر(شورای اسلامی و شهردار محترم) قدر فرصتهای ایجاد شده برای شهر را داشته و قبل از ازدست رفتن انها ، اقدام کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند