حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ
حادثه ای دیگر و جان باختن پدر و پسر در جاده ی حبیب آباد -اصفهان
شب گذشته،حادثه ای دیگر و جان باختن یک پدر و پسر از اهالی روستای علی آباد ملا علی در جاده ی حبیب آباد -اصفهان (رو بروی تصفیه خانه فاضلاب). و این در حالی است که کمتر از یک ماه از کشته شدن چهار نفر از هم استانی ها در این  جاده می گذرد.جاده ای که دیگر آهسته آهسته باید نام آن را به "جاده ی مرگ " نام گذاری کرد.جاده ای که علی رقم تلفات انسانی و مالی، مورد کم توجهی بسیاری از مسئولین واقع شده است.از تذکرات مردمی و مسئولین نسبت به خطر خیز بودن آن تا واقع شدن کارگاه ها و کارخانجاتی که در کنار این جاده به عرض اندام می پردازند.کافی است یک شب از این جاده تردد کنید و گرد و غبار و دود حاصل از فعالیت این کارگاه ها  را از نزدیک ببینید که نه تنها طاقت نفس کشیدن برای انسان باقی نمی گذارد بلکه موجب کاهش دید رانندگان تا مسافت کمتر از چند متر می شود...
تا کی باید مردم ما منتظر عدم رسیدگی به این جاده باشند؟
تا کی باید قول های مسئولین را فقط بشنوند و هیچ اقدام مهمی نسبت به کم خطر کردن این جاده انجام نشود؟
آیا مسئولین شهرستان و استان آمار جان باختگان این مسیر را دارند؟
آیا این جاده نیاز به پیگیری بیشتر نسبت به نصب روشنایی و کاهش عوامل حادثه ساز ندارد؟
آیا نمی بایست پس از تصویب قانون جابجایی کارگاه ها و کارخانجات مخل سلامتی ،اقدامی انجام می شد که هنوز نشده است؟
آیا تقاطع های خطرناک این جاده،علائم راهنمایی و رانندگی نیاز ندارد؟
چه کسی باید جواب گوی این تلفات و کمبود ها باشد؟
مردم ما در این ایام که به نام هفته ی دولت نامگذاری شده از مسئولین درخواست جدی برای کار جهادی داشته و دارند و خواستار رسیدگی به وضع این جاده و سایر امور عمرانی معطل مانده می باشند.امیدواریم مسئولین و مردم با همت و همدلی نسبت به رفع مشکلات مردم علی الخصوص مردم شریف شهرستان برخوار اقدامات شایسته را انجام دهند.

تذکر: عکس بالا آرشیوی است و مربوط به تصادف شب گذشته نمی باشد.
  • ۹۴/۰۶/۰۶
  • حبادنما

نظرات (۵)

شما مسولین اینقدر که پول و مالیات از کارخانه داران این محدوده می گیرید باید این جاده را کاملا تا ابتدای زینبیه با امکانات روشنایی فراهم کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام *** ***** برای شما می نویسم؟ برای شما می نویسم که هر جور عشقت کشید و دلت خواست تأیید کنی یا نکنی؟؟؟

1-اطلاع رسانی خوب است. هرچند این حوادث ناگوار دل هر شنونده ای را به درد می آورد اما شاید؟ شاید؟ تلنگری برای مسولان باشد.

2-هفته ای که گذشت هفته دولت بود. به قول رئیس دولت اعتدال و امید عمر دولت به نیمه رسید.خوب بود مسولین شهرستان وشهر حبیب آباد گزارش عملکرد می دادند؟

3-این هفته هم عمر شورای شهر دو ساله شد؟ عزیزان شورای شهر خوب بود به مردم گزارش می دادند دراین دوسال1-.....2-.....3-.....4-....و...... چه کارهایی را انجام داده اند؟ نه اینکه کلی گویی کنند و آنچه در دوره قبل شروع شده بود و در این دو سال اتمام شده بود را به نام خود اعلام کنند؟؟؟؟

4-حبیب آباد معدنی از استعداد و توانمندی است. خوب بود وبلاگ خود ساخته شما به جای پرداختن به حاشیه ها به متن نیز می پرداخت تا مردم خوب حبیب آباد بدانند تا کنون چه کارهایی شده و چه کارهایی در حال انجام است و چه استعدادهایی به بار نشسته است؟

آنچه امروز شاهد آن هستیم این است که امام جمعه خوب شهر حبیب آباد کاستی های مسولین را نیز بر دوش دارد و در امور جاری شهر نیز برای به ثمر نشستن آرزو های مردم ورود کرده است.

کاش مسولین ، مسوولیت را برای خدمت می خواستند؟ نه برای اینکه مسوول باشند؟؟؟

 

با سلام و احترام خدمت دوستان حباد نما
مخاطب بنده اقا یا خانم به نامه یکی است که معلومه خیلی کم لطفه :
جناب یکی : شما که امکانات داری بیا و وبلاگ یا سایتی راه اندازی کن که عاری از انتقاد باشه
بالا گود نشستن و به قول خودمون کُرکُری خوندن را همه بلدن اگه شما واقعا هنر داری و امکانات بیا میدون ببینیم چیکار واسه شهر و محله ات انجام میدی واسه پیشرفتش چکار می کنی .
جالبه خودت گفتی همیشه حباداینجور بوده و میمونه بله تا افرادی همچون شما که فقط بلدین بهانه های بنی اسراییلی بیارین و مانع پیشرفت شهر بشین حباد همین جور خواهد ماند
بنده به عنوان یه شخص بی طرف که از ابتدا حبادنما را دنبال می کردم از زحمات عزیزان تشکر می کنم که با این امکانات محدود و علی رغم توهین و انتقادهای نابجا و حمایت نکردن مسئولین شهر اینگونه اطلاع رسانی می کنن واقعا دست مریضاد
امیدوارم این افرادیکه فقط انتقاد می کنن البته اگه سازنده بود حرفی نبود ولی انتقاداتی هست که بهانه است بیشتر ، کمی فکر کنند و به جای این حرفا کمی فرهنگ و اطلاعات خودشون را بالا ببرند.

عکس آرشیو میزارین که چی بشه من با  دیدن این  عکس کلی متاثر شدم بعد مطلب رو که خوندم دیدم آخرش نوشته عکس آرشیو است  آخه شما که هیچ امکاناتی ندارید وبلاگ درست کردین که چی بشه  عکس آرشیو  میزارن نچ نچ خبرنگارا ..وبلاگ نویسا... چیزهایی که واقعا اتفاق افتادن رو نشان بدین نه آرشیو ... شما که از بقیه انتقاد می کنید.

یه چیز دیگهاینکه تا وقتی که مردم حباد با هم یکی نیستند حباد همین جوریه و همین جوری میمونه .

آخه مشتی ازپلاک خودروها معلوم است که عکس از آرشیو است چون دیگر این پلاک حق تردد ندارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند