حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ
پاسخ شهردار به دو سوال شهروندان حبیب آبادی

با توجه به نظرات متعدد شهروندان گرامی در خصوص پیگیری حبادنما در خصوص دو سوال زیر سراغ شهردار محترم جناب آقای معین الدینی رفتیم و پاسخ را از زبان ایشان شنیدیم:

1- در خصوص گرد و غبار موجود در منطقه باباپیر ، قولی به ساکنین این منطقه داده بودید که هنوز عملی نشده است. لطفا در این باره توضیحی برای شهروندان بفرمایید؟

پاسخ شهردار محترم: بله ،قولی به ساکنین مبنی بر اینکه تا تاریخ 20 مهر ماه سال جاری خاکریزی معابر این منطقه انجام شود داده بودم که تا قبل از حصول توافق مالکین و طی مراحل قانونی عملیات عمرانی این منطقه مقدور نمی باشد.

2- تعدادی از مردم خواستار این هستند که بدانند شهرداری در خصوص درمانگاه که امام جمعه محترم هم به آن تاکید داشتند چه اقداماتی را انجام داده است. لطفا در این خصوص نیز توضیحاتی بفرمایید؟

پاسخ شهردار محترم: در جلسه ای که در تاریخ 31 شهریور 94 در دفتر امام جمعه محترم داشتیم مقرر شد در خصوص زمین درمانگاه مجددا جانمایی انجام شود که در این خصوص شهرداری مکاتبه ای با معاونت درمان استان داشته است. همچنین شهرداری درحال مکاتبه ی مجدد با دانشگاه علوم پزشکی نیز می باشد.

  • ۹۴/۰۸/۱۷
  • حبادنما

نظرات (۱۰)

سلام

دلمون خوش بود که پیگیری های شما و نوشتن هاتون می تونه تو شهرمون حرکت که نه انقلاب جهادی برای تحول وپیشرفت راه بندازه؟اما افسوس؟

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

آنچه البته به جائی نرسد فریاد است؟

شما که گزینشی نظرات را تأیید می کنید؟ مسئولین هم که .......بهتره درموردشون حرفی نزنیم؟شورای شهر را هم که خودمون انتخاب کردیم؟؟؟ پس خودم کردم که.....؟شما هم که مثل همونها شده اید؟سکوت بهتریت اعتراض و فریاد است اگر گوش شنوایی باشد؟

رسول مکرم اسلام(ص)فرمود:«هر کس کارگزاری از مسلمان‏ را به کار گمارد و بداند که میان ایشان،افرادی شایسته و داناتر از او به کتاب خدا و سنت پیامبرش هست،به خدا و پیامبرش و همه‏ مسلمانان خیانت کرده است»(القضاه،ج 68،1)
امیر المؤمنین علی(ع)می‏فرماید:«چهار چیز نشانه تیره‏بخشی و ادبار دولت‏هاست:واگذاردن کارهای اصلی و اساسی و پرداختن به‏ امور فرعی،به کار گرفتن افراد پست و کنار زدن صاحبان فضل» (غرر الحکم،ج 2،376)
گماردن افراد ضعیف و ناشایست و کوچک،بر کارهای بزرگ و گماردن افراد توانا و لایق و بزرگ بر کارهای کوچک موجب از بین‏ رفتن اقتدار نظام و تباهی و فروپاشی آن می‏شود.

سلام
واقعا خسته نباشید این موضوع رو همون موقع که امام جمعه محترم درخواست کردند شهردار گفت نامه زدن برای دانشگاه علموم پزشکی که مکان دیگری رو برای اینکار در نظر گرفتن شما تازه فهمیدین.
واقعا شما دست روزنامه اصفهان امروز رو از پشت بستین

نزدیکه دو ماه زمان برای نوشتن یه نامه؟!!!!
تصویب برجام هم در مجلس انقدر زمان نبرد!
این مشخص میکنه که شهردار و اعضای شورای شهر برای مشارکت در ساخت درمانگاه عزم راسخی ندارند و یا حتی مخالف ساخت درمانگاه برای مرکز بخش حبیب آباد هستند!!
اگه حبادنما این سوال رو هم می پرسید خوب بود: از نظر شهردار و اعضای شورای شهر اولویت شهر حبیب آباد چیست؟!!
  • آقای دلواپس
  • سلام

    ضمن تشکروقدردانی ازحبادنمابه خاطرپیگیری خوبشون

    انشاالله یه سری هم به شورای شهرمون زده بشه تاازفعالیت های این عزیزان وپیگیری هاودغدغه هاشون مطلع شویم(اگرتوانستیدلطفا یه عکس دسته جمعی ازاین عزیزان قراردهید) وای کاش بخشی باعنوان پرسش وپاسخ ازمسئولین داخل این وبلاگ قرارگیردتاشهروندان راحت تربتوانند به جواب سئوالات خوددررابطه باشهردسترسی پیداکنند.

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ای کاش روز سه شنبه در سالن ورزشی شهرداری حاضر بودین و نحوه ی برخورد شهردار و شورای شهر را با ورزشکاران باستانی زیر 15 سال تماشا میکردین .
    **** ****** ***** ** **** **** ** **** *** ******* *** *** *** ***** ** ****** *** ** *******  
    **** **** *** ** **** ****** *** ** ***** * **** ***** **** ****** * ***** **** **** ******* ***** ******
    ***** ***** **** ***** *** **** ****** ** **** ****** ******** ** *******
    خسته شدیم از دست مسئولان و ..
    ولمون کنید که امیدی نیست
    باسلام و خسته نباشی خدمت جوانان حبادنما
    حرفی واسه گفتن ندارم چون مسؤلای شهر ما با خوداشون خوب نیستن و این ضعفه بزرگه

    باتشکرفراوان از حبادنما،اگ بخوادپروسه های به این دست به نقدی اینقدرطول بکشه خدابه دادمابرسه با این مسئولینمون خوبه پروژه برج میلاد رادست شماندادند.من همیشه حسرت میخورم که چرا حبیب آباد با این همه قدمت و فرهنگ نسبت به شهرهای اطراف ،هنوز به جایگاهی که حقشه نرسیده.مطمئنا یکی از دلایل اصلیش این دست و پابلوریه مسئولاشه دیگه...خدایه صبرایوب به ماویه همت جهادی وتعهدو وجدان کاری به این مسئولین بده
    سلام .چه گویم که نا گفتنش بهتر است !!!  *   حضرت علی (ع) می فرمایند ارزش انسان ها به قدر همت  انهاست ...پس تعمل کنید  و بشناسید !!!!!!؟؟؟؟؟ عزیزانمان را!!!!!؟؟؟
    باسلام

    مگه همون زمین پارکینگ قدیم چه ایرادی داشت که آقایان زیر بار نرفتند که برای این کار اختصاص بدهند!؟ در صورتی که برای ایجاد درمانگاه موقعیت خوبی دارد.حالا خوبه آقایان از ملک شخصی خود نمی خواهند خرج کنند و برای دادن مال مردم به خودشون این قدر تعلل می کنند.

    از حبادنما برای پیگیری این مساله تشکر می کنم.


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند