حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۴ ب.ظ
اولویت با انجام کدام پروژه است؟

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به خیابان منتهی به مجتمع مسکونی علامه طباطبایی و مسکن مهر حبیب آباد است. اما چرا به وضع این خیابان و محیط اطراف آن رسیدگی نمی شود؟ از بحث روشنایی این مسیر که بگذریم این روز ها شاهد بارندگی در شهر بوده ایم که به دلیل آسفالت نبودن این بخش از جاده، تردد در این مسیر بسیار سخت شده است. از طرفی شاهد هستیم که شهرداری حبیب آباد در حال انجام پروژه هایی با هزینه ی بالا نظیر باغ بانوان است!

(خیابان منتهی به مجتمع مسکونی علامه طباطبایی و مسکن مهر حبیب آباد)

حال سوال اینجاست که مسئولین شهر بر اساس کدام اولویت در حال انجام پروژه ی باغ بانوان هستند و پروژه ی کوچکی که می تواند مشکل تعداد زیادی از شهروندان را مرتفع کند معطل گذاشته اند؟

البته ذکر این مطلب ضروری است که ایجاد باغ بانوان بسیار خوب است و شاید هم نیاز، اما اولویت با کدام است؟

در این خصوص پیگیری ساکنان این منطقه هم نیاز است تا ان شا الله به زودی مشکلات این بخش حل گردد.

(پروژه باغ بانوان حبیب آباد)

  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • حبادنما

نظرات (۱۵)

سلام
به نظر من هم نباید درختانی برای احداث باغ بانوان  یا هر بنای دیگر قطع بشه، چون همه زیبای حبیب آباد به همین درختان کاج که سالیان بسیار که اینجا قد علم کرده و محل مناسبی برای پارک جنگلی است که همه بتوانند از زیبایی این درختان لذت ببرند.مسئولین محترم  اگر راهی وجود داره   این درختان زیبا را با دیوارهای سیمانی و بتونی محصور نکنید و جای دیگری را برای باغ بانوان اختصاص دهید.
ساخت درمانگاه شبانه روزی  در اولویت می باشد مسئولین محترم لطفا رسیدگی کنید. باتشکر

شهری پیشرفت میکنه  که مردمان خود ان شهر بخواهند و برای پیشرفت شهرشان بکوشند .عدم بی مسئولیتی شورای شهر تقصیر خود مردم حبیب اباد است که انتخاب درست نکرده اند این خود مردم بودند که شورای شهر خود را انتخاب کردند و به انها با وجود عدم لیاقت انتخاب کردند .از طرفی دیگر دغدغه ما بانوان حبیب اباد یک پارک نیست دغدغه ما چیر های دیگریست که اصلا توجهی با نمی شود . با وجود اینکه ما یک زن در انتخابات شورا انتخاب کردیم ولی انگار ایشان هم مانند سایر افراد دیگر توجی به خواسته های ماندارند.



به امید اینکه خودمان شهر مان را اباد سازیم.  
  • شهروند حبیب آباد
  • با عرض سلام . از شورای شهر خواهشمندم نسبت به اجرای روشنایی انتهای بلوار شهید مطهری و همچنین بلوار ایت ا...طالقانی اقداماتی صورت پذیرد.

    اجرای یک بلوار بین دوشهر حبیب آباد و شاپور آباد به نفع مردم هردوشهر است . اجرای چنین پروژه ای همکاری هردوشهرداری را می طلبد. تا ان جا که مربوط به حبیب آباد است ، شهرداری می تواند  بلوار مورد نظر را عملیاتی کند ، احداث چنین بلواری راه را برای توسعه آن قسمت شهر و استفاده از زمین های آن قسمت محیا میکند ، مزید بر همه این ها مراکزی مثل بخشداری و دانشکده کشاورزی در این بلوار قرار دارد .
  • افتخارم می کنم یک حبیب آبادی هستم
  • دوستان خوب نمای حبیب آباد

    هر چند هر روز این منظره را نظاره می کنم اما با خواندن این مطلب آه از وجودم برخاست که به راستی مردم ما با چه بینشی این بزرگواران را در مسند مسوولیت قرار دادند وانتخاب کردند؟

    1-برای اینکه جایی آباد شود باید برای آن خون دل خورد.

    2-فضای سبز ورودی حبیب آباد حاصل دسترنج نزدیک به 50سال از کسانی است که بعضی از آنها اکنون در بین ما نیستند؟(درود و رحمت خدا بر آنان)

    3-فضای سبز ورودی حبیب آباد چشم وچراغ این شهر است که به این شهر جلوه وجذابیت می دهد.

    4-افسوس و صد افسوس که درختان ضلع میدان ورودی شهر قطع شده و قرار است نمای آن با دیوار محصور شود؟دیواری که ستونهای پتونی آن قد علم کرده است؟

    5-هنر آن بود که این برنامه ریزان یک فضای بکر ودست نخورده ای که الحمدالله در اطراف این شهر بسیار است را به ایجاد باغ بانوان اختصاص می دادند و هنر فعالیت و کار کردنشان برای مردم و بخوص بانوان را درآن نشان می دادند؟

    6-تخریب فضای سبز و آماده و ایجاد چند راهروی سنگ فرش در آن نشان از موفقیت و کار برای بانوان نمی باشد؟

    7-یقین دارم بانوان شهرما هم به این امر راضی نبودند که فضای سبز وردی شهر به بهانه ایجاد باغ بانوان برای آنان تخریب شود؟

    8-جلوی ضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است:

               توصیه و توصیه و توصیه و توصیه اکید:

    اگر قرار است باغ بانوانی ایجاد شود ، این همه اطراف و دور وبر شهر و شهرداری و...... زمین بایر موجود است، یک کار اصولی و اساسی را  در یکی از آن نقاط شروع نمایند و بیش از این ورودی شهر را زشت و بد منظره ننمایند و فضای سبز را تخریب نکنند.

    9-هر چند باید اذعان نمود باغ بانوان در الویت نمی تواند باشد وقتی این شهر مشکلات زیرساختی بی شماری دارد.

    10-به تصمیم گیرندگان مسوول اعم از شورا وشهرداری و همه توصیه و توصیه و توصیه می کنم از خرد جمعی استفاده نمایند که هر کس مشورت نمود ضرر نکرد و این شیوه و مرام پیامبر بزرگ اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است این همه شهر ما صاحب اصحاب صاحب نظر و خوش فکر است. آیه نیامده  آن 5 نفر هرچه گفتند و هرکاری کردند عین صواب است. بلکه هنر مدیریت ایجاب می کند و کلام  و توصیه الهی  است که: وامرهم شوری بینهم. در همه کارها با دیگران مشورت کنیم. که این شیوه رسول اکرم(ص) بود که :

    کان رسول الله(ص) کثیر المشاوره لاصحابه.سیره پیامبر چنین بود که با اصحاب خود زیاد مشورت می کرد.-تفسیر جلالین ص94

    پادشاهی بکشتن بیگناهی فرمان داد. گفت: ای ملک بموجب خشمی که ترا بر منست آزار خود مجوی که این عقوبت بر من بیک نفس بسر آید و بزه آن جاوید بر تو بمانددوران بـقا چـو بـاد صـحـرا بـگذشـتتلخی و خوشی و زشت و زیبا بگذشتپنداشت ستمگر که ستم بر ما کرددر گـردن او بـمـانـد و بــر مـا بــگـذشـتملک را نصیحت او سودمند آمد و از سر خون او درگذشت
  • حبیب ابادی
  • درسته وقتی 4تا شورامون ساکن اصفهان باشند دلشون نمیسوزد مسیولین قانون ساکن بودن شورارااجرا کنند بسه
    دلواپس ، و تکرار خواهیم کرد !
    خیلی هم تقصیر شورای شهر نیست همه چیز !
    خودمون انتخاب کردیم ای اشا پختیم باید بخوریم ولی دیگه تکرارنکنیم ازشون میخاییم یه جلسه پرسش وپاسخ بزارند
  • آفای دلواپس
  • سلام

    لطفااعکسی ازدرختان قطع شده این مکان  قراردهید!

    مسئولین عزیز لطفا به شهرهای مجاوردقت کنید که برای ایجاد یک پارک درختان راقطع نمی کنندآیادراین چندسال که پارک آزادگان ایجاد شدیک درخت پرورش یافته؟؟؟؟

    مسلما تمام حبادی هاهمون چهره ی درختان  سربه فلک کشیده قدیمی  قطع شده  این پارک روبیشتردوست دارندتا پارکی که آن راشخم بزنند ودوباره به فکر ایجادآن باشند.

    دنبال چی هستید با مطرح کردن این حرفا !
    جوک پیشرفت تعریف می کنید !
    هر کسی هیچ کجا سرجاش نیست ، اینجا هم مثل همه جا !
    کسی که با تعریف کردن دیگران یا برای دیده شدن .. اخه چه انتظاری داری ؟
    یا کسایی که واقعا پسرای خوبی هستند ولی برای چه کاری ؟
    خواهشا دست بردارید ، یه نگا به دنیا بندازید و تمومش کنید این جوک ها رو ..
    شورای شهر ممنون !
    با سلام
    از صبر و تحمل و سعه صدر امام جمعه حبیب آباد حاج اقا مومنی بسیار در تعجبم . علی رغم اینکه بحث پیگیری ساختن درمانگاه شبانه روزی جزء وظایف شهرداری و شورای شهر است و از وظایف ذاتی امام جمعه ی یک شهر نیست ولی ایشان بارها در خطبه ها و در جلسات مختلف بر این مهم تأکید داشته اند ولی حضرات شورا و شهردار نه تنها به سخنان ایشان توجهی ننموده بلکه کار به جایی رسیده که علنا سنگ اندازی هم می کنند که این در شان مسئولین شهری و کسانیکه ادعای حمایت از ولی فقیه می کنند نیست و اگر چنین مساله ای در شهرهای دیگر رخ می داد مطمئنم مردم  و امام جمعه آن شهر نسبت به این اقدامات ساکت نمی نشستند و به راههای مختلف و از طریق ارگانهای نظارتی با این اقدامات دور از شأن مسئولین شهر برخورد جدی می کردند.
    امید اینکه در این ماههای باقیمانده از فعالیت شورا و شهردا (که تبعا با انتخاب شورای جدید شهردار جدید نیز تعیین می شود) آقایان لااقل چند اقدام مثبت و مثمر ثمر که به نفع شهر و مردم این شهر بوده باشد را در کارنامه فعالیتهای خود داشته باشند که جز این باشد واقعا خسران دیده اند.
    با تشکر از حباد نما به خاطر پیگیری دقیق امور شهری 
    سلام متاسفانه مسولین شهر ما راه را گم کردند وحاضر نیستند نه حرف کارشناسان در زمینه های مختلف راگوش کند وخود را در هر زمینه  خود متخصص میدانند ویا فکر می کنند یاداور گرفتن یاغباروی برای شهدا گرفتن هنر است ما در راه شهدا وامام ورهبری  باید  حرکت کنیم نه از ولایتی فقط    چپی انان را یا فقط اهنگ پیشواز مان صدای رهبری باشد ما عمل ولایتی وبسیجی وار نیا ز داریم شورای محترم پستی که  اشغال کردید باید جوابگو باشید میدانم درجوابم خندی ملیحه  مکنید بازهم اول کارنمازی در مساجد میر فتید که به ان هم پایبند نبودیدمثل بقیه کارهیتان
    آقا فکر کردیم رفتید کربلا برنگشتید !
    خب ، فکر میکنم علاوه بر اینا اولویت های دیگه ای هم هست ، رختکن مکان اول ورزشی شهر رو یادتون هست ؟
    کفپوش سالن شهرداری رو چطور ؟
    همین جاده ای که گفتید رو چطور ؟
    مشکلات هست ، ولی گر نمیتوانید خب یا بتوانید یا بروید !
    سلام ، مسلما اولویت یا پروژه ای کوچکی است ، که تعداد زیادی از شهروندان با اون سر و کار دارند 
    کسی اگه بخواهد شب از اون مسیر بیاد آیا امنیت داره ؟
    مسئولان فرض کنند خودشون ساکن ایش شهر هستند ، یا ساکن اون قسمت شهر !
    باسلام

    یکی از ویژگیهای مدیران شهری این است که قدرت تشخیص مسائل اصلی و فرعی را داشته باشند. اگر این خصوصیت را دارا باشند بودجۀ شهری هم بجا و درست و با بیشترین بهره وری به مصرف می رسد.
    ولی متاسفانه مدیران شهر ما با این ندانم کاریها و اصل قرار دادن مسائل فرعی نشان داده اند که از این ویژگی مهم برخوردار نیستند.
    حالا آیا باغ بانوان اولویت شهر است یا ایجاد درمانگاه شبانه روزی که مدتها پیش حرف آن زده شد ولی با بی توجهی مسئولان شهر مواجه شده است.!!!
    خیلی عجیبه که عمده توجیه مدیران شهری ما در برابر کم کاریها و مشکلات شهر، نبودن بودجه عنوان می شود ولی وقتی برای انجام کاری مفید و عام المنفعه برای مردم شهر و بلکه بخش خیّر و خیرانی اعلام آمادگی می کنند با برخورد سرد حضرات مواجه می شوند!
    جای تاسف است.
    مردم این نحوه برخوردهای موهن را در زمان انتخابات بعدی شوراهای شهر قطعا در نظر می گیرند و به کسانی رای خواهند داد که لیاقت اعتماد آنها را داشته باشند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند