حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ
شروع به کار دانشکده کشاورزی شهر حبیب آباد

در گفتگو با آقای ابوالقاسم منصوری(مسئول امور دانشکده کشاورزی حبیب آباد) بیان شد:

تعداد چهل دانشجو برای تحصیل در دانشکده کشاورزی شهر حبیب آباد امروز سر کلاس درس نشستند. این دانشجویان که از شهرهای مختلف کشور به حبیب آباد آمده اند هم اکنون در دو رشته تکنولوژی تولیدات زراعی و تکنولوژی گیاه پزشکی در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل هستند. قرار است در آینده این دانشکده تمام رشته های کشاورزی و دامپروری را پوشش دهد.

این دانشکده که زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور است تنها آموزشکده کشاورزی در استان اصفهان است که پیش بینی می شود 1200 نفر دانشجو را تحت پوشش قرار دهد.

در حال حاضر کلاس های این دانشکده در طبقه دوم بخشداری حبیب آباد برگزار می گردد. همچنین خوابگاه این دانشکده که آمادگی پذیرش 20 نفر را دارد جنب شرکت نان خوش طعم حبیب آباد واقع شده است.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه ی عزیزانی که در استقرار این مرکز در شهر تلاش کردند، امیدواریم در روزهای آینده امکانات رفاهی مناسب را برای دانشجویان فراهم آورند.

  • ۹۴/۱۱/۱۷
  • حبادنما

نظرات (۱۳)

  • مهدی دادجو
  • درودتان باد
    سپاس از شما مردم قدرشناس حبیب آباد. یادمه برادرم زنده یاد صدرالدین دادجو همیشه به من و برادرم توصیه میکرد،اگه روزی مدیر شدید بر مردم نباشید بلکه با مردم باشید. کوچیک بودم و معنی حرفشو نمیفهمیدم. اما یه روز که منو با خودش به حبیب آباد آورد مفهمو حرفشو فهمیدم. صبح زود بود و خیابان ها خلوت. وارد خیابانی شدیم که تاز آسفالت شده بود. دوری زدیم. چهره اش بر افروخته شد. ماشین را کنار خیابان گذاشت و بدون اینکه چیزی بگه پیاده شد. از صندوق عقب یه جارو و خا ک انداز که مخصوص تمیز کردن ماشین بود برداشت و شروع کرد به تمیز کردن حاشیه خیابان. از تعجب خشکم زده بود. یه دوچرخه سوار شهردار را شناخت، لختی توقف کرد و نگاهمون کرد. بعد رفت. نیم ساعت نشد که از چپ و راست مردم و کارمند و کارگر و... همه اومدند  و کمتر از یک ساعت خیابان شد گلستان. 
    اونجا بود که فهمیدم "بامردم" بودن چه فرقی با "برمردم" بودن داره. 
  • شهروند حبیب آبادی
  • جناب آقای شهاب الدین دادجو
    باسلام
    از اینکه پیام فوق را مورد توجه قرار داده بودید.متشکرم.این تنها اشاره های به آن مرد سخت کوش بود که یاد گاری از دوران هشت سال دفاع مقدس بود.یقین دارم مردم فهیم حبیب آباد مسئولین تلاشگر و کسانی را که برای این شهر زحمت کشیده اند و یا می کشند از یاد نخواهند بود و قدر شناس هستند.آنانی را هم که فقط چند صباحی عنوان را یدک می کشند از یاد نخواهند برد.
    در دلسوزی زنده یاد آقای صدرالدین دادجو همین بس که دغدغه ها و تلاش های بسیار در پیشرفت حبیب آباد از طریق استقرار مراکز فرهنگی و ایجاد بسترهایی برای درآمد زایی داشت.کارمندان قدیمی شهرداری خوب می دانند ایشان چقدر دلسوزانه به کارمندان تحت سرپرستی خود رعایت حقوق مردم و انجام کارهای مربوط به آنان را توصیه می نمود.حبیب آباد شهرداران بسیاری به خود دیده، که بعضی از آنان برای کارآموزی آمدند و رفتند ولی حق والانصاف مرحوم دادجو به تمام معنی انسانی وارسته،تلاشگر و دلسوز به حال مردم بود.چون خود ایشان از همین مردم بود.خدایش بیامرزد و رحمت کند و با ائمه طاهرین(علیهم السلام) محشور گرداند.
  • شهاب الدین دادجو
  • خداوند متعال را شاکرم که پس از گذشت سال ها از زمان تصدی سمت شهرداری پدرم مرحوم مغفور صدر الدین دادجو همچنان مردم حبیب آباد خدمات و تلاش های ایشان را مورد مدح و منقبت قرار میدهند. چه آوردی گران سنگ تر از خدمت به خلق به عنوان توشه سفر برای پدرم. روحش شاد یادش گرامی...
    سلام به همه همشهریها. این اتفاق خیلی خوبیه به شرطه مدیریت قوی ومتدین 
    سلام به همه همشهریها.این اتفاق خیلی خوبیه.تخصصی شدن علوم کشاورزی به نفع جوانان این شهره. ولی به این شرط که مدیریت قوی ومتدین داشته باشه, اگه قرارباشه مثل بعضی دانشکده ها درگیرمسائل ضدفرهنگ اسلامی بشه وکسانی رو پذیرش کنند که عرف این شهرو رعایت نکنند.......... . البته نمیدونم خانمها هم میتونند شرکت کنند یانه! که اگه میتونند باید اصول حفظ بشه .
    با سلام وتشکر از جوانان حباد نما.من هم با گفته های شهروند حبیب آبادی موافق هستم.به مطلب هوشمندانه ای اشاره کرده اند. من هم برای شهردار پرتلاش سالهای نه چندان دور حبیب آباد مرحوم صدرالدین دادجو از خداوند بزرگ طلب مغفرت دارم. حیف که کسی او را نشناخت غریبانه آمد و مظلومانه رفت. خدایش رحمت کند. آن سالها خیلی دنبال استقرار دانشگاه های مختلف برای توسعه در شهر بود و حتی کلنگ دانشگاه ثبت احوال و املاک را در محل پمپ گاز فعلی شهرداری بر زمین زدند ولی افسوس که بعضی ها اجازه ندادند تلاش های او به ثمر برسد.درختان کاجی که اکنون تا شرکت چای سرسبز است یکی از تلاش های اوبود.بیل مکانیکی و کمپرسی شهرداری  و.... از کارهای دیگر اوست. کاش شهردارچی های حبیب آباد از خدمات و امر به معروف ها و نهی از منکر کردن های او که کار مندان شهرداری را بسیار به رعایت و انجام کار های مردم توصیه می کرد برای امروزی ها می گفتند.
  • درود بر مردم حباد
  • سلام . کاملا با گفته های شهروند حبیب آبادی موافق ام . ایشان حرف حساب زده اند.
  • شهروند حبیب آبادی
  • باسلام

    همشهریان عزیز، احساساتی نشویم.تا آنجایی که اطلاع داریم آنچه امروز به نتیجه رسیده حاصل تلاش سالها افراد حقیقی و یا حقوقی  بسیاری است  در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به نام کسی مصادره نشود هر چند منکر تلاش آنها هم نیستیم.

    1-خدا رحمت شهردار سخت کوش حبیب آباد مرحوم صدرالدین دادجو. که او هم ایده و تلاش بسیاری برای استقرار مراکز دانشگاهی در حبیب آباد انجام داد اما عده ای نگذاشتند به نتیجه برسد.

    2-شوراهای قبلی نیز تلاش بسیاری کردند که از آنها هم باید تشکر کرد.

    3-افراد حقیقی بسیاری نیز در این زمینه تلاش کرده اند که شاید راضی نباشند نامی از آنان برده شود.اما آنها هم در این موضوع سهیم هستند بخصوص آقای ابوالقاسم منصوری. و....توجه داشته باشید که محل تشکیل کلاس ها و محل خوابگاه کجا استقرار یافته است.

    4-همه مشکلات شهر با ایجاد این آموزشکده رفع نمی شود.نکند آنان که مسوول توسعه وپیشرفت شهر را برعهده دارند پشت این افتتاح خودشان را پنهان کنند.خص.صا شورای شهر.شهرداری و بخشداری. در این دهه فجر همه جا صحبت از افتتاح های بسیار بود. درحبیب آباد چه خبر بود؟

    5-سفارش می کنم از آنان که مسوولیت داشته، دارند و بنا دارند بعد از این هم داشته باشند سوال شود بین بین الله در دوران مسوولیت خود برای حبیب آباد چه کار کرده اند و قول هایی را که قبل از پذیرفتن مسوولیت دادند تا چه میزان به آن عمل کردند که حضرت رسول(ص) می فرماید هرکس مسوولیتی را بپذیرد در حالی که می داند از او توانمندتر و کار آمد تر وجود دارد و در دوران مسوولیت نتواند از عهده آن برآید به خدا و رسول خدا(ص) خیانت کرده است.بترسیم از فردای قیامت که باید در محضر الهی هم حق الله و هم حق الناس را پاسخگو باشیم. شاید خدا از حق الله بگذرد و لی از حق الناس نخواهد گذشت.

    5-

    مسولین قبلی نیز برای حبیب اباد از جمله طرح انتقال پساب استقرار بخشداری استقرار بانک ملی و...نیز تلاش نمودند ولی اینقد تبلیغ ننمودند فقط برای رضای خدا زحمت کشیدند
    آیا میدانید متاسفانه بخشدار ! ؟ ! دستور قطع برق دانشکده را که پیمانکار در حال کار بوذه است داده وهمین باعث عقب افتادن اتمام کار برای روز شروع کلاسها شده است ؟   ( لطفا امانت داری کنید و بدون سانسور بیاورید.)           
  • آقای دلواپس
  • سلام

    ازمسئولین عزیزشهرمون خواهشمندیم همکاری های صمیمانه ی بیشتری نسبت  به این مرکز داشته باشندتادانشجوهادرهمان نگاه اول ازاین دانشکده زده نشونند. همون روزاول وظعیت ورودی دانشکده بساربدوهنوزآماده نبود.

    با سلام
     تشکر فروان از اااااااااااااااااااقااااااااااااای  حاجی  خیلی ممنون بابت تاسیس این دانشکده به امید پیشرفت شهر البته اگه مسووووولین بزارند

    با سلام به همشهریان عزیز
    جا دارد از زحمات کلیه مسیولین شهر بخصوص جناب اقای حاجی نماینده محترم مردم شهرمان که برای متقاعد کردن مسئولین کشوری برای تاسیس این دانشکده زحمات زیادی کشیدند نیز تشکر کنیم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند