حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ق.ظ
خلاصه سخنان امام جمعه نسبت به برخی شایعات در مورد احداث درمانگاه بخش

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مومنی در خطبه های نماز جمعه این هفته در خصوص شایعات مطرح شده در مورد احداث درمانگاه بخش حبیب آباد گفتند :

شایعه شده که خیّرینی آمده اند برای حبیب آباد بیمارستان بسازند و زمین آن هم در کنار پمپ گاز آماده است ولی امام جمعه مخالفت کرده؛ چنین چیزی صحت ندارد.

حدود پنجاه روز دیگر که مصادف است با سالروز مطرح کردن علنی مساله درمانگاه و نامه نوشتن ما به شهرداری حبیب آباد برای اختصاص زمین، ان شاء الله اگر لازم شد مطالبی را در این خصوص در خطبه ها یا در غیر خطبه ها در یک جمع عمومی عرض می کنم اما اجمالا می گویم نه زمین در کار است و نه خیّری !

اگر زمین هست، ارائه کنند ما اقدام می کنیم. خیّرینی که پیش از این آمدند و در خصوص درمانگاه خیریه اعلام آمادگی و همکاری کردند ما با آنها صحبت کردیم که سرمایه ای که شما می آورید، نسبت به آن ادعایی نداشته باشید، منافع آن برای مردم (توسعه و تجهیز درمانگاه و ارائۀ خدمات درمانی به نیازمندان) آنها هم قبول کردند ما گفتیم با شما کار می کنیم. حالا یک عدۀ دیگر آمده اند به آنها می گوییم شما چند درصد می آورید؟ می گویند : ما مبلغی نمی آوریم. پس همۀ کارها و گرفتاریها به عهدۀ ما باشد و آنها تابلو بزنند این را ما نمی گذاریم باید معلوم باشد چه اهدافی در کار است. و این هم که گفته شده شهرداری نمی تواند زمین بدهد و قانون اجازه نمی دهد، حرف بی جایی است.

قانون راه دارد باید آن را یاد گرفت عمده این است که بخواهیم خدمت کنیم نه اینکه با لفاظی و حرف زدن مردم را سرگرم کنیم اگر بخواهیم می توانیم کار انجام دهیم.

نماز جمعه حبیب آباد

  • ۹۴/۱۲/۲۲
  • حبادنما

نظرات (۳۲)

با عرض سلام  وتبریک سال نووو
یه سوال دارم اینکه جاده حبیب آباد به اصفهان را کی باید  آسفالت کنه...من!!!!!
آیا شورای شهر حبیب آباد نشسته کی بره جاده را ترمیم کنه؟؟؟!!!؟؟این پول یک ریالش حلال نیست که میگیرید و هیچ کاری نمیکنید. اصلا حدفتون از شورا بودن چیه؟؟!!ما شورا برای جشن ها ومراسمات و نشستن جلوی مجلس نمیخایییم...ما  کار میخایییم  ما خدمت  میخایییم..ما  شورای شاغل  نمیخایییم ...حداقل یکی از اعضای شورا بیاند یه جوابی بدند؟؟!!!!

سلام
سال نو برتمام ایرانیان مبارک
همه نظرات را خواندم.احساس می کنم که مردم از هیچ مسئولی فراتر از مسئولیتش انتظار ندارند و وقتی می بینند مسئولین به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند اینگونه قضاوت می کنند.اگر هم مسئولی به وظیفه اش واقعا عمل می کند به وظیفه اش عمل کرده.درنظرات خواندم که نوشته بودند فلان مسئول تا فلان ساعت در شهر حضور داشته!! به نظرتان فراتر از مسئولیتش در شهر حضور داسته؟یا اینکه اضافه کارش را دریافت می کند؟اگر اضافه کارش را می گیرد که لطفی نکرده و اگر برای رضای خدا و رفع مشکل مردم ایستاده که امیدوارم خدا اجرش را بدهد.
صحبت جناب با انصاف درست است - البته جایی که قانون و تفکر جمعی حاکم باشد نه کسی که مردم امورات خودشان را به دستش به امانت سپرده اند دم از بی قانونی بزند .

باسلام.با توجه به اینکه در بعضی از نظرات در مورد قشر فرهنگی صحبت شده بود.ناگزیر مطلبی را عرض می کنم.

خدا رحمت کند شهید رجایی.آن فرهنگی دولتمرد را.جمله بسیار ماندگاری دارد:

« ضعف مرا به حساب انقلاب و مکتب من نگذارید »
این جمله با همه حرف می زد
نصب کرده بود پشت میزش
خیلی مواظب بود خلاف زیر دستانش را کسی به نام انقلاب نگذارد
از انقلاب برای خودش مایه نمی گذاشت
هیچ وقت...

عزیزان حبیب آباد  شهری است که قریب به اکثریت مردم آن کشاورز و بعد به عناوین مختلف فرهنگی  و دانشگاهی هستند.

ضعف دو سه نفر را به حساب قشر زحمت کش فرهنگی حبیب آباد نگذاریم.

بسیارند فرهنگیانی در حبیب آباد که چراغ راه بسیاری از کسانی بوده اند که اکنون مدارج علمی  کسب کرده و مسوولیت های مهمی را دراین کشور برعهده دارند.

دوستان انصاف داشته باشیم و کم کاری وضعف عده معدودی را به حساب همه نگذاریم.

و اما یک توصیه:

به جای فرافکنی و مقصر جلوه دادن این و آن  و خود را محق نشان دادن ، بیائیم آستین ها را بالا زده و با استفاده از خرد جمعی و برنامه ریزی کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت حبیب آباد را به جایگاه شایسته اش برسانیم.انشاءالله .... این گونه مسائل جز اینکه فاصله ها و شکاف بین مردم و مسوولین را زیاد می کند ثمر دیگری نخواهد داشت.

جناب واقعیت
شما که سنگ آقای شهردار را به سینه میزنید بگویید ایشان چه کاری انجام داده که برای مردم شهر مثمر ثمر باشد؟جز این است که نزدیک شب عید که مردم مخارج زیادی دارند قبض توزیع میکند و مردم را در عذاب میگذارد؟حالا کاری به این نداریم که چرا بعد از انتخابات این قبوض را توزیع کرد!!
جز این است که در فضای سبز شهرداری آلاچیقی میسازد برای بهره برداری نامشخص(سری به این آلاچیق در دل پارک جنگلی بزنید)؟مگر آلاچیق سازی اولویت شهر است؟مگر شهرداری بدهکاری ندارد؟چرا بیت المال را اینجور هزینه میکند؟و کلی سوال دیگر...
راستی به نظرم "واقعیت" این است که "شهروند غریبه" هم واقعیت مجازی و ...... واقعی است.خخخ به ساعت پیام ها دقت کنید...
سلام. از مسعولین خواهش دارم که یه فکری به حال اتوبوس ها بکنند. حداقل یه سرویس حبیب آباد_دروازه شیراز صبح ها بزارن ما کرایه شو میدیم...بخدا واسه دانشجوها خیلی سخته.

هلاک میشیم ماها...خیلی دانشجو ها هستن تو این مسیر... اگه یه سرویس بزارین خیلی استقبال میشه

امیدوارم این پیام موثر باشد!
  • شهروند غریبه
  •  فکر کنم واقعیت درست می گوید چند شب پیش حدود ساعت 12.5 شب شهردار را در حال بررسی وضعیت جمع اوری  زباله مجتمع  طلاب دیدم . ( ببخشید گفتم فقط برای رضای خــدا )
     
    باسلام ، شما هم در شهر حضور داشته باشید بالاخره نتایج آن آشکار می گردد.( منظورم فضای سبز وسط خیابان بود). از ما نصیحت کردن واز شما به جای گوش کردن وفکر کردن دنبال افراد گشتن .خود دانید وخدایتان .
    سلام / کاش این صحبت ها راکنار می گذاشتید و دست به دست وپشتیبان هم به رشدو توسعه شهری میرسیدیم/ کاش بعضی از سخنان تنش زا در محیطی دوستانه مطرح می شد تا هموطنان دیگر متوجه این اختلاف نظر ودیدگاه نشوند / کاش افرادبدون قضاوت و انگشت اتهام گرفتن به سمت دیگران ابتداء خودشان را اصلاح می کردند / کاش .  .  .  
    با سلام
    جناب آقای خانی تکرار میکنم تکرار نکنید و مردم را به تجمع دعوت نکنید شهر قانون دارد و همه ما باید تابع قانون باشیم و از راه قانونی عمل کنیم  هر چند که شما تابع قانون نیستید
    جناب "واقعیت" که به نظر بنده یا شما خودتان جناب شهردار هستید یا اینکه حبیب آبادی نیستید و علاقمند به ایشان هستید!!
    اولا شما از کدام فضای سبز روبروی مدرسه مریخی پور سخن می گویید که ما تاکنون آنرا ندیده ایم؟!!
    ثانیا اگر هم به گفته شما آن موقع شب جناب شهردار در آن منطقه حضور داشتند ،عقل سلیم میتواند قبول کند که به خاطر سرکشی به فضای سبز ،ساعت دو و نیم نصف شب آنجا باشند؟!!
    درخصوص "قشر فرهنگی شهر" هم که شما برای آنها متاسفید باید بگویم که من هم با نظر شما موافقم چون اگر اینگونه نبود فعالیت های شهر به گونه ای دیگر رقم میخورد...
    قشر فرهنگی شهر به غیر از تعداد معدودی که واقعا زحمت می کشند مابقی خوابند یا خود را به خواب زده اند...
    سلام

    نگاه به شاخه ها ، پرسش از ریشه ها

    مشکلات عمده شهر ما در چهار مورد خلاصه می شود :

    یک / توجه نکردن به افزایش بودجه ثابت شهر در طی دهه های گذشته تا امروز

    دو / نبود برنامه ریزی و آینده نگری در مورد توسعه شهر

    سه / عدم توجه به مشارکت بخش خصوصی

    چهار /
    نبود دیدگاهی فراگیر و همگانی درمورد   :

                             " نگاه به شاخه ها ، پرسش از ریشه ها "


     در مورد بخش چهارم : از زمانی که وبلاگ حبادنما راه اندازی شد بسیاری از موارد در مورد شهر گفته شد و باز هم باید گفته شود   همچنین باید زمینه ای فراهم شود تا در مورد مشکلات موجود در شهر یک دیدگاه ریشه یابانه پدید آید که علل  را بشناسد و با مشارکت اهالی شهر نظراتی درباره حل این مشکلات ارائه گردد.
     
    واقعا حیف است بزرگواری مثل آقای آرمینه در شهر حبیب آباد زندگی کند وما مردم حبیب آباد وبعضی از اعضای شورادغدغه شهردار داشته باشیم.
    عزیزی به نام خخخ ( خانی ) باسلام
    من نمی خوهم از شهردار ویا فرد خاصی دفاع کنم
    من خودم ساعت  دو ونیم نصف شب دیدم که شهردار مشغول بازرسی به صورت پیاده ( البته تازه از ماشین پیاده شده بود ) مشغول بررسی فضای سبز روبه روی مدرسه مریخی انتهای خیابان شهید مطهری بود تعدادی از همسایه ها هم که با هم بیرون بودیم شاهد بودند . تمام این صحبت ها هم بخاطر عدم رعایت نکات اخلاقی توسط شما به وجود آمد متاسم از قشر فرهنگی شهر که به خاطر مواضع شما زیر سوال می روند.  
    باسلام
    عزیزی با نام مستعار "واقعیت"
    به نظرم شما خود آقای شهردار هستی که اینگونه از عملکرد بسیار ضعیف شهردار حمایت میکنی. چون در حبیب آبا  کسی را پیدا نمیکنید که از عملکرد شهردار راضی باشد.آقای شهردار حبیب آباد اکثرا تا ساعت 10شب در شهرداری است اما حضور موثری ندارد. ملاک انجام کارها حضور 24ساعته نیست.ملاک انجام کارها دلسوزی و پیگیری و شناخت اولویت ها درجهت خواست مردم است.اگر شما با شهردار محترم برخورد کرده باشید متوجه خواهید شد که ایشان همه چیز را به نفع شهرداری میخواهد نه به نفع شهر.توجه کنید به نفع شهرداری!!!درحالی که شهرداری بوجود نیامده مگر برای خدمت به شهروندان.شما در قضیه توزیع قبوض عوارض میتوانید این نکته را دریابید.
    پس همانطور که امام جمعه محترممان هم فرمودند خوب از از لفاضی و حرف زدن دست برداشته و کاری برای مردم انجام دهید.
    از خدای بزرگ طلب مغفرت برای خودم و همه ی عزیزان دارم
    تا آنجا که من می دانم و بارها دیده ام شهردار تقریبا 24 ساعته در شهر حضور دارد ومشغول فعالیت برای انجام کار و پرداخت بدهی است تا بتواند وضعیت شهر را به سرانجامی برساند ، با توجه به بدهی ها چندین پروژه را شروع کرده ،پارکهای کودک را اصلاح وکف فرش کرده ، سرعت گیر ها را اصلاح و کانال آبهای سید جمال را تقریبا به پایان رسانده و .  .  .    وحالا هم که شده گوشت قربانی و .  .  .  .
  • یکی نه دوتا
  • سلام
    نه جناب حبادی
    لفاظی و حرف زدن را باید از شهردار شهر یاد گرفت
    ایشان بسیار مردم را سرگرم حرف هایش کرده
    آقای بی نام.سلام.چقدر ساده ای؟ به کلام امام جمعه محترم  دقت کن که در بند آخر می فرماید:

    "قانون راه دارد باید آن را یاد گرفت عمده این است که بخواهیم خدمت کنیم نه اینکه با لفاظی و حرف زدن مردم را سرگرم کنیم اگر بخواهیم می توانیم کار انجام دهیم.

    به نظر خیلی ها .بقیه اعضای شورا هم این مطالب را می دانند و می خوانند اما آقای خانی با لفاظی وحرف زدن مردم را سرگرم کرده است.

    کاش ایشان و بقیه اعضای محترم کارنامه عملکرد به مردم ارائه می دادند؟؟؟ وصادقانه به مردم پاسخگو بودند؟؟؟؟و از عملکرد خودشان در این مدت برای مردم می گفتند؟؟؟
    همه می دانند که عملکرد  این شورا  در همه موارد.قابل دفاع نیست چون که به جرأت می توان گفت ضعیف ترین دوران را حبیب آباد در همین دوره به خود دیده است؟
    سلام جناب خانی 
    فرض که اقای شهردار مخالفه شما که میتونید  مصوب کنید چرا
    نمیکنید تا اونجا که میدونم یه سری.فعالیتهایی که شهرداران انجام میدند با توجه به مصوبات و.پیشنهادت شورا ها هست که پس از تاییدیه از طرف.شورا و.فرمانداری برای شهردار قابل اجرا میباشه حتی  
    حقوق پرداختی سالانه پس شهردار فقط.یه مجری.هست  نه تصمیم گیرنده کلان 
    سلام
    به نظر من بازم به آقای مرتضی خانی که  حداقل یه جوابی میدهد و پیگیر سوالات و نظرات مردم هستند بقیه شورا که انگار نه انگار که مردم و شهروندان  در مورد  شهر نظر میزارند  حداقل یکی از نظرات را جواب دهند البته اگه سر به سایت حباد نما بزنندو اطلاعاتی در مورد نظرات و اخبارشهر داشته باشند!!!!!!!اگه هم سر نمیزنند حداقل به خاطر مسئولیتی که گردن گرفتند یه سری بزنند که بدانند در حبیب آباد چه میگذره،همون جا تو اصفهان هم میتوانند بروند تو سایت حبادنما نیازی نیست زحمت بکشند بیاند تا حبیب آباد  آخه خیلی دوره تا حبیب آباد در ضمن جاده اش هم خطرناکه و آسفالتشم هم خرابه زیرو بند ماشین را خراب میکند تا یکی را پیدا کنیم  تا این جاده را برامون آسفالت کنه تا حداقل اعضای شورا که میخواهنند در جاده حبیب آباد اصفهان تردد کنند  زیروبند ماشیناشون  خراب نشه.
    در صورت امکان مصوبه ای را که آقای خانی به آن اشاره می کنند ارائه کنند. ( صحبت ایشان در اینخصوص درست به نظر نمی رسد.)
  • قانون مداری
  • سلام.

    دغدغه امام جمعه محترم حبیب آباد قابل درک است.این زمان ایشان برای حبیب آباد یک نعمت بزرگ هستند.اما مطلبی که آقای خانی فرموده اند قابل تأمل و تأسف است؟

    همان گونه که آن شهروند گرامی فرموده اند وامصیبتا؟چرا؟چون:

    1-شهردار منصوب همین شورا می باشد.از اسرائیل نیامده؟وبازمانده دوران طاغوت نمی باشد.

    2-اقدام انقلابی را در مقابل ظالم روا می دارند که به هیچ منطقی جز منطق خود اهمیت نمی دهد.

    3-این زمان کشور قانون و منطق دارد.جای تأسف است که یکی از کسانی که باید ناظر بر اجرای قانون باشد حرف از اقدام انقلابی می زند.

    4-حرکت در مسیر قانون  صبوری را باید از امام جمعه محترم شهر یاد گرفت.

    5-شورا چهار نفر عضو دیگر هم دارد چرا از آنان خبری نیست.

    6-آقای خانی.حبیب آباد تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران است و اینجا تگزاس نیست با استفاده از قوانین مشکلات را حل کنید.

    7-یکی از همکاران شما قبلا می گفت سه نفر از اعضای شورای قبل نمی گذاشتند ایشان کار کند.حالا که آنان نیستند؟بفرماید چه هنری داشته است؟

    همشهریان عزیز.می توانیم با همدلی و همراهی کسانی که دلشان برای پیشرفت حبیب آباد می سوزد ، پیشرفت را با توکل به خدا و راهنمایی حاج آقا سید محمد مومنی آغاز کرد.

    برای آقای خانی هم متأسفیم که مسائل اختلافی بین خودشان را افشا کرد.چون این شهردار منصوب خودشان است.

    به نظر میرسه کارد به استخوان رسیده !
    تبریک آقای خانی 
    بالاخره یکی جرات کرد حرف بزنه ، ولی نظر ما این بود که از اول هم نباید ایشون انتخاب می شدند ، براحتی میشه فهمید که ایشون برای تصدی این پست مناسب نیستند.
    بقیه اعضا که ..
    حداقل یه حرفی بزنین ، چرا برای یه چیزه به این کوچیکی چندین ماه هیچی نمیگید و هیچ کاری نمی کنید
    اگه نمیتونید زمین بدید ، پس چرا چندین زمین برای چندین مورد دادید ..
    پای لج و لج بازی در میونه ، مردم چه گناهی دارند ؟

  • انصاف داشته باشید آقای خانی
  • باسلام
    جناب خانی از شما که داعیه ولایت مداری دارید و کلیپ مقام معظم رهبری صدای انتظار گوشی موبایلتان است واقعا بعید بود. وا مصیبتا؟؟؟ توپ را در زمین شهردار می اندازید؟؟؟ وا مصیبتا؟؟؟؟مردم را به اقدام انقلابی توصیه می کنید و از حضرت زهرا مایه می گذارید؟؟؟؟ وامصیبتا؟؟؟؟
    آقای شهردار منصوب و انتخاب شده توسط چه کسانی است؟؟؟ جز اینکه شورای محترم پس از بررسی های بسیار و کار کارشناسی؟؟؟ ایشان را انتخاب کرده است؟؟؟
    آقای شهردار زیر نظر شورا کار می کند یا شورا زیر نظر شهردار؟؟؟
    یک توصیه برادارانه به شما دارم و آن اینکه از سخنگویی خودساخته شورا استعفا دهید که اینطور پاسخگویی دور از شأن شورا و انسانیت است. آنان که شهردار را آورده اند باید به تمام قد از او حمایت کنند نه اینکه مقابل او قرار گیرند؟؟؟از این دست پاسخگویی می شود فهمید که شهردار قبلی هم با همین گونه برخورد ها گذاشت و رفت؟؟؟؟
    جناب خانی
    شایسته است پاسخ مردمی را که خواهان پاسخگویی در مورد اصفهان نشینی شما و همکارانتان هستند و تنها خواسته آنها تلاش و کار درحبیب آباد است را با متهم کردن دیگران ندهید که دور از انصاف و .......است؟

  • مرتضی خانی
  • باسلام وادب از نظر قوانین موجود ِدر اختیار قرار دادن زمین جهت احداث درمانگاه هیچ منع قانونی ندارد و همه اعضای  شورای شهر نیز موافق بوده و مصوبه ای نیز در این خصوص به شهردار ارایه نموده اند  ولی شهردار کوتاهی و تعلل می کند که نیاز به اقدام انقلابی مردم شریف ونجیب شهرمان دارد

    ضمنا صرف نامه مشکل را حل نمی کند شهردار باید ُ....تکرار می کنم شهردار باید نسبت به تغییر کاربری زمین مورد نظر اقدام عاجل و قطعی نموده و واگداری آن را به امام جمعه محترم تقدیم نماید. یا زهرا

    سلام
    به حجت الاسلام مومنی.
    گلایه ای داشتم نسبت به صندوق خیریه حسنات.
    امسال بن خرید به خانواده ها دادن به مبلغ ۵۰ هزارتومان. ولی برای خرید مغازه هایی را در اصفهان معرفی کرده اند. که اجناس با مبالغ بالا به ما میدهند. در ضمن هزینه رفت و برگشت ما و بیکاریمان زیاد تر است.
    چرا این پولها که از مردم حبیب اباد گرفته شده در خود شهر هزینه نشد. سالهای پیش در شهر خودمان خرید میکردیم. ولی الان هزینه تاکسی به آن اضاف کرده اند.ضمنا مغازه های زیادی در شهر خودمان هست  که با این کار رونق میگیرند. لطفا تذکر بدین.
    دوستان هم درست میگویند
    کسانی که از مشکلات فرار کرده اند و به اصفهان رفته اند
    هیچ درکی از این مشکلات ندارند.
    و خیلی جالبه اومدن و رای آوردند؟؟؟
    در صورتی که شغل های دیگری در جاهای مختلف دارن و وقت ندارن بیان سر کار.
    اگر یه مهر ساده بخواهیم باید به پنج تا زنگ بزنیم. بعضی هم اصلا جواب نمیدهند.
    غیر از آنهایی که دلسوزانه کار میکنند .
    خوبه در آخر بیان و کار هاشون را توضیح بدن.
  • محسن طالبی
  • سلام
    از پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مومنی

    کمال تشکر دارم.
    بهتر است برای وقف پس از فوت و این گونه مسائل نیز برای مردم گفت.
    راهکاری که بتوان منابع مالی این طرح( که خیلی لازم است) را بررسی کرد.
    و از شهردار محترم می خواهیم
    برای حبیب آباد افق عمرانی تهیه کند .
    زمین ایستگاه مترو را مشخص کند .
    زمین درمانگاه را از راه قانونی حل کند.
    ادارات دولتی را مستقر کند.
    جایی را ده بار اسفالت کرده و جایی خاکی است
    پس منابع را حیف و میل نکند.
    طرحهای غیر ضرور مثل سنگ فلکه مرکزی را انجام ندهد.
    تکلیف زمینهای اطراف اتوبان را حل کند . این زمین ها می تواند
    مغازه هایی باشد و برای رشد شهر و اشتغال بسیار مهم هستند.
    با تشکر از شهردار محترم
  • حبیب آبادی
  • سلام بر همشهریان صبور و ساده و خوش طینت حبیب آباد
    همشهریان عزیز. وقتی ما در انتخاب خود احساسی عمل می کنیم و احساس جای عقل را می گیرد،نتیجه همین می شود. فرقی نمی کند در همه ی انتخاب ها از عقلی که خدا به ما داده کمک نمی گیریم.احساس بر ما غلبه می کند و تا جایی پیش می رویم که به دیده ترحم به انتخاب خود نگاه می کنیم.
    عزیزان. از چه کسی توقع داریم:
    1-از شورایی که خودمان انتخاب کردیم و می دانستیم اصفهان نشین هستند و فقط دلشان می خواهد شورای شهرمان باشند و چندین دوره پشت خط انتخاب مانده بودند؟
    2-به ساحت فرهنگی بودن آنان خرده نگیریم که بسیارند فرهنگیانی که عهده دار مسولیت های مهم در این کشور از اول انقلاب شده اند و برش و دلسوزی بسیار دارند.
    3-از شهرداری توقع داریم که سایت غیر فعال آن مدت هاست از دسترس خارج است؟
    4-از جناب شهرداری توقع داریم که به جای بستر سازی در جهت درآمد سازی شهر،هزینه های آن را روی دوش مردم انداخته است؟
    5-از شهرداری توقع داریم که فضای سبز را به بهانه ایجاد باغ بانوان نابود کرده است؟می توانست این پروژه را در جای دیگری دنبال کند.
    6-از شهرداری توقع داریم که در این دوسال و اندی از عمر شورای چهارم پروژه قابل توجهی نداشته است و اگر این جدول گذاری ها نبود می شد به جرأت گفت پروژ ها را تعطیل کرده است؟
    همشهریان از چه کسی توقع داریم؟
    از شورایی که به جای پاسخ گویی به مردم خنده های بی عاری و در بعضی مواقع بعضی از آنها برآشفته می شوندو پاسخگو نیستند؟
    یاد قدیمی های به خیر.آنجا که می گفتند زمانی می رسد که چراغ بر می داریم و دنبال قبلی ها می گردیم.؟؟؟
    من هم یقین داریم که طبق فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) کسانی که بدون شایستگی منصبی را اشغال کرده باشند به خدا و پیامبر خدا خیانت کرده اند.
    می شود در حبیب آباد رشد و تحول و پیشرفت ایجاد کرد.اگر همه بخواهند.
    باسلام.
    آقای مستعاری که میفرمایید مگه شورا علم غیب داره...!!!!!!!بعله شما درست میفرمایید شورایی که اصلا هیچ موقع داخل شهر تشریف ندارند وساکن اصفهان هستند صددرصد مشخص است که متوجه حضور نماینده نمیشوندوفقط وقت های تعطیلی و بیکاریشون را به حبیب آباد تشریف میاورند.
    البته احتمالا شوراهای شهرهای اطراف که دراین جلسات در حبیب آباد حضور دارند علم غیب داشته باشند...من برا شهرمون و مردم عزیزمون متأسفم که شورای شهرمون ساکن اصفهان است اگه کسی شهری را سراغ داره که 4تن از اعضاش در شهری دیگر ساکن هستند اسم بیاوره واقعا یک معضل بزرگ این شهر سکونت اعضای شورا در اصفهان است..اگر ما 4نفر دلسوز وپیگیرمثل  امام جمعه شهرمون  داشتیم خیلی مشکلاتمون حل بود .واقعا یه نعمت و افتخار است برای شهرمون و چه  خوب است که شهردار و شوراو مردم قدر این نعمت بزرگ را بدانند،تا به کمک ایشان و لطف خداوند متعال مشکلات شهر را حل کنیم.
    باتشکر مدیر ومسئولین سایت  حباد نما که واقعا در انتشار اخبار حبیب آباد ونظرات مردم حبیب آباد زحمات بسیار فراوان را متحمل میشوند.
    با سلام

     واقعا جای تاسف است که کسانی که به عنوان خدمت گذار مردم در جایگاهی قرار گرفته اند که هیچ شأنی جز خدمت گذاری به مردم ندارند ، از انجام وظیفۀ خود سرباز می زنند و حتی از جواب دادن به مردم هم طفره می روند!!!
    ظاهرا اینها فکر می کنند که دیگر نیازی به رأی مردم ندارند و تا ابد در این مسئولیت خواهند بود.
    ضعیف تربن شورای حبیب آباد شورای فعلی است که متاسفانه اکثر آنها هم فرهنگی هستند.

    لازم است که مردم برای این دیگر گرفتار این چنین موکلانی نشوند در رأی دادن دقت کنند.
  • شهروند متعصب
  • باسلام خدمت هشهریان عزیز من بشدت با نظرآقای دلواپس موافقم دلیل اصلی عدم پیشرفت شهرمان نسبت به قدمتش مهاجرت افرادبه اصفهان وفرارازمشکلت است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند