حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ
اهم سخنرانی ریاست شورای اسلامی شهر قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته

جناب آقای عباسعلی عالم ریاست شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شوراها امروز سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه حبیب آباد بود که برای اطلاع همشهریان عزیز خلاصه ای از سخنان ایشان را به عرض می رسانیم:

ریاست شورای اسلامی شهر در ابتدای سخنان خود با اشاره به روز نهم اردیبهشت ماه (روز شوراهای اسلامی شهر و روستا) به بیان علت نامگذاری این روز از سوی امام خمینی (ره) پرداختند و در خصوص اهمیت شورا و مشورت آیاتی از قرآن کریم را بیان نمودند و به تبیین کلمات کلیدی « شورا» و « مشورت» و خصوصیات اهل شورا و مشاوران پرداختند.

ایشان در ادامه گفتند: بنده قاعدتاً باید امروز یک سری بیلان کاری ارائه می کردم اما با توجه به اینکه با همکاری شهردار محترم یک گزارش عملکردی را از ابتدای ورودمان به عنوان شورای اسلامی شهر حبیب آباد تا پایان سال 94 آماده کرده ایم و تعدادی را در مساجد مختلف شهر توزیع کرده ایم و تعدادی را هم امروز در پایان نماز جمعه بین نمازگزاران توزیع خواهد شد، اما مختصرا نکاتی را بیان می کنم:

سال گذشته سال بسیار پر فراز و نشیبی برای شورای اسلامی حبیب آباد بود. متاسفانه در اردیبهشت ماه سال گذشته، شهردار شهر استعفا داد. حالا دلایل آن را برای جلسات بعد می گذارم. شهرداری را انتخاب کردیم. معیار هایی را برای خودمان داشتیم و بلافاصله هم بعد از استعفای شهردار، سفارش افراد زیادی را به ما کردند. ما با توجه به وظیفه ای که داشتیم، رزومه های کاری این افراد را دریافت کردیم و با بررسی هایی که با دوستان داشتیم چهار نفر از این افراد را دعوت و با آنها مصاحبه حضوری برگزار کردیم. به هر حال ما روی پای خودمان ایستادیم و با اراده خودمان شهردار را انتخاب کردیم.البته مسائلی هم وجود داشت که لازم نمیدانم آنها را مطرح کنم.در صورتی که لازم شد عرض خواهم کرد.

آقای عالم از دیگر مشکلاتی که شورای شهر در سال گذشته با آن مواجه بود را مشکل حریم و محدوده شهر برشمردند و گفتند: این مشکل هنوز هم حل نشده است. ایشان افزودند: شاید این سوال به ذهن اکثر عزیزان بیاید که این حریم چیست که مرتب از آن دم می زنید؟

باید عرض کنم در سال 93 با دوستان محاسبه کردیم که اگر به فرض تمام مردم حبیب آباد عوارض خودرو ها و منازل خود را به موقع پرداخت کنند و هر ماه هم 30 نفر از شهرداری پروانه ساخت دریافت کنند( که اصلا در این 12 ماه گذشته کمتر از 30 نفر پروانه دریافت کرده اند) ، همه اینها را اگر ما جمع کنیم کفاف حقوق یک ماه پرسنل ما را نمی دهد. به آن اضافه کنید کارهای عمرانی و بقیه ی ماه های سال را. حدود 90 درصد درآمد شهرداری حبیب آباد از حریم شهر است. شهرداری که یک اداره و موسسه دولتی نیست که بودجه دولتی داشته باشد. باید خودش درآمد زایی کند، با مقداری از آن حقوق پرسنل را بدهد و مقداری را باید فعالیت عمرانی انجام دهد. حالا شما حساب کنید حریم 37 برابری که ما اکنون داریم و شیطنت هایی صورت گرفته است و می گیرد که این حریم از شهر جدا شود؛ یعنی فاتحه حبیب آباد را باید خواند. حالا شما حساب کنید از اول که ما در خدمت شمائیم با یک دغدغه ی فکری بسیار عظیمی روبرو بوده ایم.

این مقام مسئول در پایان گفتند: با توجه به اینکه فرصت بنده برای سخنرانی به پایان رسید و مطالبی باقی ماند، در هفته های آتی که ان شاالله عزیزان از بنده بخواهند و من افتخار می کنم که اینجا حضور پیدا کنم و با شما مردم درد دل کنم، مطالبی را به سمع و نظر شما خواهم رساند.

نظرات (۸)

با سلام
توجه یه دختره را به این مطلب عرض می کنم :
شما که نمک شناس هستید چقدر از وظایف شورای شهر اطلاع دارید؟؟
اگر کسی اندک سوادی داشته باشه و قانون شوراها را مطالعه کنه می بینه عزیزان شورا به اولین شرط از شرایط شورا که سکونت در محل هست عمل نکرده اند اونوقت شما حرف از وظایف و بالاتری ها میزنی
اینها همه ش حرف و توجیه کردنه 
شورای شهر تا فرصت دارند و این فرصت دیگر برایشان برای خدمت به همشهریان خودشون پیش نخواهد آمد کوشش کنند نواقص قبلی و هزینه هایی که بیهوده متوجه بیت المال کردند و اولویت شهر نبوه را به نحوی جبران کنند تا نام آنها بعد از این دوره به نیکی یابد بشه
هیچ ربطی به بالاتری ها نداره 
چشمه باید از خودش آب داشته باشه

لطفا اینقدر نمک نشناس نباشید اگر بخواهید با شورای قبل مقایسه کنید این شورا خیلی نسبت به شوراهای قبل کار کرد ... برای یک سری اقدامات اجازه اون بالایی هام لازمه ، لطفا برید وظایف شورا ها و اختیارات آن ها را مطالع کنید بعد قضاوت کنید...واقعا که ...
سلام واقعن حرف دوستان بسیار متین و به جاست.
آقای عالم این طور که از اهم سخنرانیشون مشخص حرفی از عملکرد یا فعالیت های گذشته یا آینده نداشتند.چه خوب میشد در روز شوراها نوید یه خبر خوب مثل ساخت درمانگاه شبانه روزی داشته باشند!!!!!!

باسلام

آقای تلنگر و وبلاگ حباد نما

اگر کار رسانه ای کرده باشید در شیوه خبررسانی و اطلاع رسانی جناب/آقا/خانم و......معنی و مفهوم ندارد.واین به معنای توهین به شخص ویا اشخاص نمی باشدوسفارش می کنم برای یک بار هم که شده یک صفحه از روزنامه ای رابخوانید.

اما در مورد گزارش همان که دوستان دیگه هم گفته اند.به راستی ایشان خودشان متوجه شدند که آمده بودند چه بگویند.به اضافه اینکه با صرف هزینه یک ویژه نامه که بسیاری از آنها را نمی شود به عنوان عملکرد ازش یاد کرد منتشر کردند و ژول بیت المال را هدر دادند.آخه یک نفر بگه دیدار از خانواده شهدا عملکرده؟یا وظیفه؟سه صفحه ویژه نامه هم که از عکس پر شده بود؟به نظر جا برا عکس کم آوردند؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اقای دخولطف نمایید1تخلص مرحوم استاددهخدا رابه عنوان اسم مستعارخودکنار بگذارید2ساعت خود رابادقت نگاه کنیداقای عالم15دقیقه که صحبت کردندنوشته ای به اودادندکه وقت اذان است ودرمجموع20دقیقه حرفهای ایشان طول کشید3رییس شورادرحرفهایشان گفتندکه عملکرد2/5ساله چاپ ودیشب درمساجدوامروزبعدازنمازجمعه توزیع میگردد **************** **** ********** *** *** *** ******** ****** ***** ****** ***** ****** ** ***** ***** ***** ******* ****** ****************** **** ***** ****** ***5اقای عالم به گردن من وخیلی ها حق دارند تلاشها یش در زمانی که درکانون مربی فوتبال بودند ومربی فوتبال بزرگسالان وتیم حبیب ابادراقهرمان برخوارکردنداولین مدیر دبیرستان معلم و.....تلاش ومدیریت وقاطعیت ورزومه ایشان رادراین شهرشخص دیگری ندارد/انشاالله همگی همت کنیم درانتخابات اتی شوراافرادی درحد ایشان راانتخاب تابتوانند چرخهای پیشرفت شهر رابه حرکت دراورندواکثرمردم نیز این مطلب رافهمیده اند
باعرض سلام .شما که به مردم اطلاع رسانی می کنید واینظور به نماینده ی مردم شهر احترام بگذارید از بقیه بایدچه انتظاری داشته باشیم این آقای عالم که رییس شورای شهر هستند در مقاله مربوط به ایشان حتی جلوی اسمشان آقا هم به کار برده نشده  من برای حبادنما متاسفم که برای نماینده ی مردم که به انتخاب آنها درشورا انجام وظیفه می کند که در اصل دلسوز آنهاست ارزش قایل نمی شود مامردم حبیب آباد اول باید به ساخت ریشه های فرهنگی خود بپردازیم و باید از خودمان شروع کنیم
پاسخ:
تذکر به جایی بود ، تصحیح شد.
برادر من عملکرد چی میخواهی ؟؟؟؟مکه ویژه نامه که شورا وشهرداری زحمت کشیده اند واین قدرهزینه کرده اند را ندیدی؟؟؟همه انچه که وظایف شورا وشهرداربوده را بعنوان عملکرد واهم فعالیت ذکرکرده اند که تابحال چنین عملکردی ندیده بودم.واقعا این اقایان چه فکرکرده اند ویا با چه کسانی طرف هستند مایه ابروی زیری است اکه چاره داشتند عکس از چای خوردن درشهرداری وجلسات خودشون را هم می گذاشتند بعنوان عملکرد
سلام.
دیروز رفته بودم نماز جمعه تا عملکرد شورای شهر را از زبان رییس شورا بشنوم .اما آقای عالم از 1ساعت زمانی که در اختیار داشتند حدود 45دقیقه را به توضبح دادن چگونگی جنگ خندق و زمان پیغمبر(ص)گذراندند. ای کاش حداقل کمی هم از عملکرد خود دفاع میکردنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند