حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ
اوقات فراغت :: خط ویژه 2

بر خلاف دیروز، امروز نوجوانان با پدیده های جدیدی روبرو شده اند که اگر بدون آگاهی و شناخت کافی سراغ آن رفته و روش برخورد صحیح با آن را فرا نگرفته باشند در خوشبینانه ترین حالت در دریای عظیم از شبهات و سوالات گرفتار شده و با پاسخ های برنامه ریزی شده از سوی دشمن روبرو می شوند. در این صورت خطر غرق شدن دور از ذهن نخواهد بود. حال آنکه وظیفه ی خانواده ی نوجوان این است تا با راهنمایی های مناسب و یا ارجاع به آگاهان این حوزه ذهن متلاطم و پر از سوال فرزند خود را که در برهه ی حساس نوجوانی و در آستانه ی انتخاب های سرنوشت ساز قرار گرفته است را آرامش ببخشند و آنها را به ساحل زیبای پاکی ها برسانند.

گروه فرهنگی پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) حبیب آباد با اندوخته ی تجربیاتش در طرح های قبلی و بهره برداری از نقاط قوت و حذف نقاط ضعف آنها، بر آن شد تا در تابستان امسال طرحی ویژه ی نوجوانان پسر اجرا نماید.

در این طرح که « خط ویژه 2 » نامگذاری شده است سعی شده تا در بستری از پویایی و نشاط و جذابیت، نوجوانان را با مفاهیم و ارزش های معنوی و انسانی آشنا کرده و ابزار و راه و روش صحیح برای انتخاب های حساس آینده در اختیار آنان قرار دهد و آنها را به سمت یک زندگی سالم و سرشار از فضائل اخلاقی سوق دهد.

ثبت نام این طرح در مدارس ادیب ، شهید شیرودی، مریخی پور، کتابخانه دین و دانش و پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی حبیب آباد در حال انجام می باشد.

بزودی در مورد مراسم افتتاحیه و آغاز برنامه ها اطلاع رسانی خواهد شد. 


خط ویژه2

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند