حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ
ملاقات مردمی آقای حاجی نماینده مجلس شورای اسلامی در حبیب آباد

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند برنامه ملاقات های آقای حاجی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با مردم بخش حبیب آباد از تاریخ 22خرداد 95 هر هفته روزهای شنبه راس ساعت 16 الی 16:45 در مسجد حضرت اباالفضل(ع) واقع در شهرک آیت الله ادیب حبیب آباد می باشد.

نظرات (۸)

باسلام خدمت نماینده محترم شهرستان
جناب آقای حاجی بیش از 4سال از نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی می گذرد.
خواهش میکنم لایحه اصلاح قانون چک را به مجلس ارائه کنید.این خواست کلیه کسبه مملکته
اصلا توی بازار نمیشه کار کرد .مردم پول که ندارند به چک هم نمیشه اعتبار کرد برای همینه که رکود توی بازاره .متاسفانه قانون چک اینقدر ناکار آمده که مشتری از ما جنس میبره کاملا روش شناخت داریم که چکی جنس بهش میدیم.تاریخ چک که میرسه چکا پول نمی کنه وبا کمال پررویی میگه برو شکایت کن.
پیشنهاد من اینه کسیکه چک برگشتی داره تاچکشو پاس نکرده باید ازکلیه خدمات اجتماعی محروم بشه.

فقط اقایون حق استفاده از سالن ورزشی و دیگر امکانات را دارن  این چه وضعشه
سلام
رقابت مردم نطنز ، اتحاد مردم خوانسار

از شهر های نایین ، خوانسار و نطنز در استان اصفهان خوشم می آید زیرا این شهر ها با اینکه جمعیت کمی دارند اما تعداد زیادی عالم ، شاعر و هنرمند و حتی وزیر ووکیل داشته و دارند . اگر شما به امامزاده آقا علی عباس رفته باشید و از شهر نطنز هم عبور کرده باشید زیبایی این شهر توجه شما را جلب میکند . 
در سایت ویکی پدیا (دانشنامه آزاد) صفحه ای برای معرفی شهر نطنز قرار دارد در بخشی از این صفحه در رابطه با مردم نطنز آمده است : 

《ویژگی های شاخص مردم اهل شهرستان نطنز : 
نطنزی ها اغلب افرادی عاقل ، دانا ، حواس جمع ، با هوش و بااستعداد ، با پشتکار ، صبور ، سازگار با شرایط سخت و دشوار زندگی ، قانع و صرفه جو هستند. پرهیز از اسراف و روحیه قناعت در مردم این خطه و در عین حال دوری جستن از بخل و خساست ، موجب شناخته شدن آن ها به عنوان یکی از اقتصادی ترین و موفق ترین اقوام ایرانی و بی نیازی مالی بسیاری از خانواده های نطنزی شده است . نکته جالب توجه ، وجود چنین ویژگی هایی حتی در فرزندان آن ها و نطنزی های مقیم بسیاری از مناطق ایران و جهان که متاثر از شرایط کاملا متفاوتی بوده و هستند میباشد. از دیگر ویژگی  های آن ها میتوان به بالا بودن روحیه رقابت در وجودشان برای پیشرفت و موفقیت اشاره کرد ؛ به گونه ای که با دیدن ویژگی های برجسته و موفقیت های کسب شده ی اطرافیان ، بدور از حسادت ، از تلاشی مضاعف و رقابتی سالم برای ارتقای کیفیت و اوضاع زندگی خود دریغ نمی ورزند . 》

جالب است بدانید که نرخ بیکاری در شهرستان نطنز 4/6 (چهار ممیز شش )درصد است . (پایگاه خبری تحلیلی نطنزنا ، کد خبر : 30553)

مقایسه کنید با نرخ بیکاری 11 درصدی کشور (منبع سایت تابناک کد مطلب : 578764) و نرخ 10 درصدی بیکاری در شهرستان برخوار (منبع ایمنا کد مطلب: 229269) 

شهر خوانسار که مانند نطنز یک باغشهر محسوب میشود کمی از نطنز ندارد : 

《مرتضی راوند در تاریخ اجتماعی ایران در مورد خصوصیت مردم خوانسار میگوید : آنچه را نباید فراموش کرد اتحاد مردم خوانسار است که قابل اهمیت میباشد و در دوستی هم اگر از طرف ، محبت و یکرنگی ببینند صادق اند . مردم خوانسار در هر کجا که باشند هوای یکدیگر را دارند و اگر برای یک نفرحادثه ای پیش آید به جای شماتت و سرزنش اول دست او را میگیرند و برایش اعاده حیثیت میکنند ، مخصوصا در موارد ورشکستگی و مسائل مادی و این خصوصیات است که جذب قلوب دیگران را می کنند. 》
(منبع : سایت شهرداری خوانسار) 

در رابطه با مردم نایین هم نیازی به تفسیر و توضیح نیست چراکه صبوری مردم نایین مورد تعریف همگان است .

توجه داشته باشید شهر های نایین ، نطنز و خوانسار شهر های مذهبی هم هستند و مساجد جامع نماد این شهر ها محسوب میشود  . 


یک سوال : 
نقش ما حبیب آبادی ها در پیشرفت شهرمان چیست ؟
  • محمد داوری
  • با سلام ..وبلاگ چشم برخوار به وبلاگ مردم برخوار تغییر نام داد ...خواهشمنداست اطلاع رسانی بفرمایید ..
    mardomborkhar.blog.ir
    باسلام. 
    باتشکر فراوان از آقای حاجی که در ساخت دانشکده حبیب آباد زحمات زیادی کشیدند... وهمچنین مسئولین قرض الحسنه حسنات (قائم آل محمد)وخیریه قائم آل محمد که در تأسیس وساخت اولیه این دانشکده خیلی زحمت کشیدندکه اگر همت این عزیزان نبود این دانشکده  به حبیب آباد آورده نمیشد...
    ولی الان از مسئولین شهر درخواست دارم که تا الان که کمکی نکردید برای دانشکده خواهشن ازاین پس کمک کنند تا این دانشکده هرچه زودتر ساخته شود.
  • ماه پیشونی
  • دست آقای حاجی درد نکنه
    اما درباره سخن جناب "کارمند" محترم باید عرض کنم قبل از مشکل اتوبوس ها و روشنایی معابر مشکل دیگری وجود دارد و آن مشکل " بی همتی" ما مردم است.شما در متنی که نوشته اید از دیگران خواسته اید تا این مشکلات را با آقای حاجی در میان بگذارند حال آنکه اکنون که این مسئول محترم خود به میان مردم می آید و وقت میگذارد شما حاضر نیستید وقت گذاشته و این مشکل عمومی را با ایشان در میان بگذارید.پس ریشه ای ترین و اصلی ترین مشکل در وجود تک تک ما مردم است چرا که اگر ما مردم از مسئولین بخواهیم مشکلات حل خواهد شد.
    بی اختیار به یاد این آیه از قرآن کریم میافتم که می فرماید: "ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"   خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آنها بخواهند...
  • صادق زمانی
  • سلام حبادنماهایی‌ها (شبیه حرفهای این تازه وارد دیرین دیرین شد ;-) )
    خدا خیرتون بده و امیدوارم همیشه موفق باشید.
    سلام ممنون از وبلاگ فعالتون
    ببخشید تو رو خدا در مورد اتوبوس ها با ایشون صحبت کنید. این اتوبوس ها دیگه فرسوده شده و ما مجبوریم هر روز ازشون استفاده کنیم برای سر کار رفتن.
    هر روز میترسیم یه اتفاقی بیفته. بهتره تا اتفاقی نیافتاده ( مثل چند سال قبل که اتوبوس تصادف کرد و کلی خانواده از هم پاشید) به فکر بود.
    همچنین این قضیه روشنایی مسیر حبیب آباد - اصفهان که نصفه هستش رو به ایشون بگید.
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند