حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد

۱۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند از تاریخ 1 شهریور 95 لغایت 20 شهریور 95 نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف و تخفیف 30% در کتابخانه دین و دانش حبیب آباد برپا می باشد.علاقمندان به کتاب و کتابخوانی میتوانند در تاریخ یاد شده به آدرس شهرک آیت الله ادیب،ابتدای خیابان ارشاد کتابخانه دین و دانش  مراجعه نمایند.

ساعات بازدید نمایشگاه هر روز به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 19 می باشد.

 تلفن کتابخانه:03145482700

  • ۰ نظر
  • ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸
  • حبادنما
  • ۷۳۱ بازدید

روز گذشته فاز جدیدی از پروژه عمرانی تعریض خیابان شهید مطهری حبیب آباد آغاز گردید. به گفته ی آقای معین الدینی شهردار حبیب آباد، این پروژه بصورت امانی آغاز گردیده و پیش بینی می شود اجرای آسفالت فاز اول آن در مدت 50 روز به اتمام برسد. لازم به توضیح است فاز اول این پرو‍ژه از  مقابل داروالشفاء حضرت اباالفضل (ع) تا روبروی قرض الحسنه امام علی (ع) می باشد.


  • ۳ نظر
  • ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۵
  • حبادنما
  • ۹۶۴ بازدید

صبح امروز تعدادی از ورزشکاران مدرسه پهلوانی 110 حبیب آباد به همراه والدینشان در محل شهرداری حبیب آباد تجمع داشتند.

به گفته تجمع کنندگان اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه ای که هیچگونه نماینده ای از طرف این ورزشکاران در آن حضور نداشته است و نظر به اینکه ورزشکاران پهلوانی تا کنون جلسات تمرینی خود را در سالن شهرداری حبیب آباد انجام می داده اند، این تمرینات را برای تشک کشتی مضر تشخیص داده و مصوب نموده اند که از این سالن فقط جهت تمرینات کشتی استفاده گردد. این تصمیم در حالی است که تا کنون هیچگونه عضو و مربی و سرپرستی به صورت رسمی برای ورزش کشتی وجود ندارد.

تجمع کنندگان خواستار در اختیار گذاشتن این سالن ورزشی جهت انجام تمرینات ورزش پهلوانی شدند.

موارد قابل ذکر دیگر اینکه مسئولین شهرداری با دعوت تجمع کنندگان به آرامش اعلام داشته اند که عصر امروز جلسه ی ویژه ای در این خصوص تشکیل خواهند داد و به خواسته ی آنان رسیدگی می نمایند.

 تجمع ورزشکاران

لازم به ذکر است پایگاه خبری تحلیلی حبادنما آماده ی اطلاع رسانی در خصوص این موضوع از سوی مردم و مسئولین می باشد.

  • حبادنما
  • ۱۱۰۱ بازدید
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ
چالشی جدید که نیازمند مدیریتی قوی است

چالشی جدید که نیازمند مدیریتی قوی است

امروز می خواهیم در مورد موضوعی در بخش حرف حساب گفتگو کنیم که نظرات متعددی در خصوص آن مطرح می شود:

بحمد الله با حضور مردم و همراهی مسئولین و با همدلی و همزبانی مردم ومسئولین دو شهید گمنام دفاع مقدس شهر حبیب آباد را به قدوم خود مزیّن نمودند که هم مردم و هم مسئولین در مراسمات مختلف این شهدا از جان و دل مایه گذاشتند و به نحو احسن این مراسمات برگزار گردید. اما چالشی جدید در بین مردم شهر مطرح شده است و آن اینکه اولا متولی مراسماتی که در جوار این شهدای عزیز گرفته می شود کیست و مدیریت برنامه ها چگونه است؟ ثانیا با توجه به محل دفن شهدا چه برنامه هایی را باید در جوار این شهدا برگزار کرد و چه برنامه هایی نیاز به برگزاری مراسم در جوار شهدا ندارد؟

از شما همشهریان عزیز خواهشمندیم نظرات خود در خصوص این موضوع را با ما درمیان بگذارید تا متولیان امر بهتر بتوانند تصمیم گیری نمایند.

  • ۸ نظر
  • ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۰
  • حبادنما
  • ۷۵۱ بازدید

به همت هیئت علی ابن موسی الرضا (ع) و واحد فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالمومن (ع) حبیب آباد شب گذشته با حضور ارادتمندان به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام مراسم جشن میلاد آن امام رئوف در امامزاده حبیب آباد برگزار گردید.

  • ۳ نظر
  • ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۱
  • حبادنما
  • ۷۲۹ بازدید
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ
برترین های کنکور سال 1395 در شهر حبیب آباد

برترین های کنکور سال 1395 در شهر حبیب آباد

زهرا محسنی فرزند محمود ، گروه علوم انسانی ، رتبه 290

مهدی علیخاصی فرزند مرتضی ، گروه ریاضی و فنی ، رتبه 1028

سارا مهوری فرزند علی ، گروه علوم انسانی ، رتبه 1780


حبادنما نیز کسب رتبه های برتر توسط این دانش آموزان را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض می نماید.

  • حبادنما
  • ۱۷۵۰ بازدید
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ب.ظ
برای استعداد هایی که در خوابند ...

برای استعداد هایی که در خوابند ...

به نام خدا

بنده فاطمه شکل آبادی از زبان قلم مینویسم

مینویسم.............. تنها برای تو

نام مجموعه ی شعری جدیدم  که به تازگی از وزارت ارشاد  مجوز چاپ آن را دریافت کرده ام و ان شاءالله به زودی  آن را به چاپ خواهم رساند.

مهمترین هدف من از اقدام به این کار این است که به سایر دوستان و همشهریان حبیب آبادی و گرامی ام ثابت کنم که راه برای رسیدن به موفقیت  باز است وتنها   همت   من  و تو را  کم دارد.

لازم است بگویم

لازم است بنویسم

به خاطر استعدادهایی که در خوابند-قطع به یقین میدانم که در شهر من استعدادهای نابی در جوانان وجود  دارد –در همه ی زمینه ها

در همه ی زمینه ها

که اگر زمینه ی شکوفایی و بالندگی برایشان فراهم گردد غوغا میکنند.

البته روی سخنم بیشتر با خود جوانان مستعد حبیب آبادی ست نه فقط مسئولین شهر (که موظف اند زمینه های رشد جوانان را فراهم کنند).از بچه ها، از جوانان شهرم تقاضا دارم که فقط به خاطر شخص شخیص خودتان

یعنی هر فرد فقط به خاطر خودش هم که شده پیگیر پرورش استعداد خویش باشد،چرا که حق ماست موفقیت.

این شعار نیست،همچنان که میبینید خودم  هم در همین راستا میکوشم و نظرم این است که حتی  اگر از تمام انسان های روی  کره ی زمین  تنها یک مخاطب داشته باشم باز هم ارزش کار کردن را دارد. تسلیم نشوید

ما  در  همه ی زمینه های   هنری،ورزشی، فرهنگی ..و ..و ..و  استعدادهایی داریم که فقط مختص ماست.پس از همین امروز مصمم باشیم تا با وجود همه ی ناملایماتی که  در مسیر موفقیت با آن ها مواجه هستیم با تمام توان مقاومت کنیم و اطمینان داشته باشیم که ما برای رسیدن به بهترین جایگاه ها  چیزی کم نداریم.

به افتخار حبیب آباد بخوانید و نشر دهید.

 

  • ۰ نظر
  • ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۶
  • حبادنما
  • ۸۸۴ بازدید


به گزارش شمس توس البرز چهاردهمین جشنواره خوشنویسی رضوی به میزبانی استان البرز عصر دوشنبه با حضور نماینده وزیر ارشاد در انجمن خوشنویسی ایران، مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد اسلامی، استاندار البرز، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان و هنرمندان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره اسامی برترین ها در رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق اعلام شد.

طبق نظر هیئت داوران چهاردهمین جشنواره خوشنویس رضوی آقایان کیارش یعقوبی از استان تهران، صفر گالشی از استان اردبیل، پیمان سادات نژاد از استان ایلام، سید رسول آقامیری از استان اصفهان، علی خیری حبیب آبادی از استان اصفهان و مصطفی عابدینی از استان قم در رشته نستعلیق حائز رتبه برتر شدند.

  • ۱ نظر
  • ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۰
  • حبادنما
  • ۷۹۳ بازدید

امام جمعه حبیب آباد در نماز جمعه این هفته قسمتی از خطبه دوم خود را به دهه کرامت اختصاص دادند و پس از بیان فضائل و کمالات امامان و امامزادگان بیان کردند:

از این بزرگواران باید درس کرامت آموخت و مدفن این بزرگواران نیز می بینید الان مراکز فرهنگ و مرکز دین و مذهب است. بحمدا...  حبیب آباد هم از وجود امامزاده ای که انتساب به اهلبیت دارد از قدیم الایام بهره مند بوده است ؛حضرت امامزاده عبدالمومن (ع). چون روز پنجم ذی قعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه هم هست،  راجع به امامزاده حبیب آباد چند کلمه عرض کنم: آنگونه که بنده تحقیق کرده ام در قدیم و بزرگان هم یاد دارند، امامزاده حبیب آباد به گونه ای بود که عملا همانگونه که رهبر انقلاب فرموده امامزاده ها در هر کجا باید قطب فرهنگی بشوند، امامزاده حبیب آباد این نقش را در حبیب آباد داشته است. اصلا مردم در مناسبت های مختلف کجا را اراده می کردند؟ امامزاده. مراسم سال تحویل، بعد از ظهر پنج شنبه، روز های جمعه، مراسمات مختلف ، محرم و صفر و ...

آن مراسم های مختلفی که برگزار می شده و آن رفت و آمدهایی که در امامزاده بوده بسیار عظمت داشته  و در چشم مردم هم بسیار عزیز و محترم بوده امامزاده عبدالمومن. می بینید مردم چقدر هزینه می کردند. الان این ساختمان قدیم امامزاده، قدیمی ترین جایی است که ما در حبیب آباد داریم که تزئینات سطح داخلی گنبد مربوط می شود به زمان شاه عباس دوم و تاریخ دارد و قابل اتکاء است. حالا اصل ساختمان را بنده نمی دانم. حالا این امامزاده احتیاج به مسائلی دارد. در حق امامزاده قصور و تقصیراتی متاسفانه رخ داده که امیدواریم این مسئله تغییر کند. اخیرا که بحث هیئت امناء امامزاده مطرح شد و دوره هیئت امناء سابق به سر رسیده بود، و برخی هم نظرشان بود که هیئت امنای جدید معرفی بشود، یک عده جدید بیایند و با فکر جدید و مدیریت جدید، منتهی امامزاده حبیب آباد چندین مسئله در موردش وجود داشت که لازم بود هیئت امنای سابق کار را به انجام برسانند؛ ما این فرصت را دادیم به هیئت امناء تا مسائلی را که قبلا شروع کرده بودند به انجام برسانند ان شاا... موفق هستند در کارشان در صورتی که با جدیّت مسائل را دنبال کنند. سه چهار مورد اصلی بود ما از آقایان خواستیم. گفتیم باید در این قسمت ها شما کار کنید با نظارت امام جمعه.

تا الان امام جمعه نظارتی بر امامزاده نداشت ولی الان که بنا است نظارتی باشد به آن وضعیت سابق نباید کار ادامه پیدا کند. نسبت به امامزاده اولا یک مسئله ای است نسبت به توسعه و ایجاد یک فضا برای اجتماعات، یک شبستانی ساخته شود. ما الان در امامزاده جای قابل اعتنایی نداریم برای اجتماعات مهم. بخواهیم یک نمازجمعه برگزار کنیم،بخواهیم هیئات را در محرم و صفر یکجا جمع کنیم و عزاداری مجتمع و متمرکز داشته باشیم الان جایی نداریم. به مشکل بر می خوریم. البته یک قسمتی آزاد سازی شده. متاسفانه کوتاهی که اینجا انجام گرفته این است که باید با صاحبان این منازل و خانه ها هماهنگی می شد و تخریب می کردند، این انجام نگرفته. اینجا بخواهد شبستان شود، بخواهند نماز بخوانند، بخواهند عبادت کنند اگر کسی راضی نباشد اشکال دارد. باید صاحبان را راضی می کردند، جلساتی می گرفتند، با آنها هماهنگی میشد، توافق را جلب می کردند بعد تخریب می کردند. به هر حال این یک کاری است که اینجا انجام شده، یک کار مهمی هم هست که باید به آن پرداخت که از آقایان خواسته ایم این کار را حل کنند. مسئله دیگر بحث دفن اموات که باید به آن هم رسیدگی شود. و مسئله مهم آن امور فرهنگی امامزاده است که در این خصوص  بحمدا... فعالیت هایی داشته اند ولی قوی تر از این، آنگونه که در شان امامزاده حبیب آباد هست با آن قدمت و سابقه و پیشینه ای که داشته، باید بیشتر از اینها کار بشود. ما هم مطالبی را به رفقا گفته ایم. باید ان شاا... هیئت امناء حتما انجام بدهند. یک سری مسائل دیگری هم هست، که به آقایان ابلاغ کرده ایم. برخی امورات هست که کسی به عنوان هیئت امناء هم نمی تواند در آن به تنهایی دخالت کند و تصمیم بگیرد، به هرجهت مسائل مختلفی تذکر داده شده، ان شاا... امیدواریم دوستان ما در هیئت امنای امامزاده عبدالمومن با جدیت مسائل را دنبال کنند و آنگونه که در شان و مقام امامزاده عبدالمومن (ع) هست عمل کنند.


  • ۷ نظر
  • ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۴
  • حبادنما
  • ۷۴۴ بازدید

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه این هفته  در خصوص مراسمات شهدای گمنام حبیب آباد بیان داشتند: تشکر می کنم از همه شما عزیزان و گرامیان که در مراسم مختلف شهدای گمنام حضور داشتید و شرکت کردید، همت کردید هم در مراسم استقبال و وداع، تشیع، تدفین و بعد در مراسمی که برای تجلیل از شهدا برگزار شد در سطح شهر در مساجد مختلف، از ائمه جماعات و از هیئت امنای مساجد مختلف که مجلس یادبود و بزرگداشت شهدا را برگزار کردند: مسجد مرحوم حاج ملا حسین، مسجد المهدی، مسجد حضرت اباالفضل، مسجد تکیه. و از همه عزیزانی که در این خصوص زحمت کشیدند، سپاه، بسیجیان عزیز، نیروی انتظامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، بخشدار محترم و تشکر ویژه از شهردار محترم حبیب آباد جناب آقای معین الدینی که خوب عمل کردند در این قسمت. وقتی که مشخص شد بنا است دو شهید گمنام ،حبیب آباد را به قدوم خود مزین کنند و فضایی که بدین منظور مشخص شد و مورد تایید بنیاد قرار گرفت، با اینکه وقت کم بود ایشان سریع عمل کردند و فضا را خیلی آبرومند مهیا کردند برای روز خاکسپاری. بعضی جاها که شهدای گمنام خاکسپاری شده اند، من اسم نمی آورم ولی بعضی جاها را که بنده رفته ام، حتی  مدتی بعد از دفن و خاکسپاری هم که رفتم ، مدفن شهدا خیلی سر و صورت خوبی نداشت ولی اینجا قبل از دفن شهدا فضا را خیلی آبرومند آقای شهردار مهیا کردند و بعد هم خیلی همراهی کردند که این مراسمات اینگونه برگزار شد. از ایشان هم تشکر می کنیم. ان شاا... خدا از همه شما عزیزان تشکر بفرماید و منظور نظر ولی ا... امام زمان (عج) بوده باشد. خداوند همه شهدا را از دست ما راضی و خشنود بفرماید.


پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد (حبادنما) نیز از کلیه عزیزانی که در برگزاری مراسمات شهدا زحمت کشیدند به خصوص  حاج آقا مومنی امام جمعه محترم،ستاد برگزاری نماز جمعه حبیب آباد، بخشدار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم، فرماندهی محترم سپاه ناحیه برخوار و فرماندهی محترم حوزه امام علی علیه السلام بخش حبیب آباد، فرماندهی محترم انتظامی بخش حبیب آباد، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد مختلف شهر، بسیجیان پایگاه های بسیج شهر و بخش، پایگاه های خبری شهرستان و شهر، اعضای محترم جمعیت هلال احمر شهر تشکر و قدردانی می نماید و امیدواریم شاهد چنین وحدت و همبستگی در دیگر امورات اجتماعی  شهر نیز باشیم.

  • ۰ نظر
  • ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۲
  • حبادنما
  • ۵۵۲ بازدید
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند