حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

امامزاده عبدالمومن حبیب آباد

پنجمین حرف حساب رو اختصاص میدیم به امامزاده عبدالمومن(ع) حبیب آباد. از شما همشهریان عزیز خواهشمندیم نظر خودتون رو درمورد نقاط قوت و ضعف این امامزاده(فعالیت های امامزاده) در قسمت نظرات ارسال کنید تا اگه مسئولین امامزاده دوست داشتند از اونا استفاده کنند.

لازم به ذکر است از تایید نظراتی که در آن به اشخاص توهین شود معذوریم.

  • حبادنما
  • ۲۰۳۲ بازدید

بازدید مسئولین شهر و شهرستان از کارگاه جوان خلاق حبیب آبادی
مسئولین شهر و شهرستان یکی پس از دیگری به کارگاه آقای محمدرضا خیری رفتند و از نزدیک با فعالیت او آشنا شدند و قول های مساعدی جهت تکمیل گارگاه و راه اندازی خط تولید کارگاه دادند.

امید است این بازدید ها ثمر بخش باشد و مشکلات این جوان پر تلاش حل شود .

بازدید مسئولین شهر و شهرستان از کارگاه جوان خلاق حبیب آبادی

  • حبادنما
  • ۱۱۴۴ بازدید

جلسه سفیران خدمت

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند دیدار مردمی نماینده محترم شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه مورخ 1393/9/24بعد از نماز مغرب و عشاء درمسجد حاج ملاحسین حبیب آباد واقع در خیابان شهید چمران برگزار می گردد.

از عموم همشهریان دعوت میگردد در این مراسم شرکت فرمایند.

  • حبادنما
  • ۶۳۸ بازدید

اربعیـن آمـــد و اشکم ز بـصــر مـــی‎آیــد      گوییا زینب محزون ز سفر می‎آید  
باز در کرب و بلا شیون و شینی برپاست      کـز اسیــران ره شــام، خبـر می‎آید


اربعین حسینی

از اولین زیارت شهیدان صحرای تفتیده ی نینوا بیش از 1370  سال می گذرد اما آن روزگار تنها گروه اندکی آن هم با جگرهای پاره پاره بر این سرزمین تشنه پا گذاشتند اما با گذشت نزدیک به 14 قرن امروز بیش از 20 میلیون نفر از نقاط مختلف جهان بزرگترین اجتماع بشری را شکل می دهند.
باید قطره شویم و اگر در کربلا نیستم دلهامان را قطره سازیم تا در این سیل خروش دریا شوند و به همه یزیدیان پیام دهند که اگر می توانید حسین را به مسلخ ببرید اما نمی توانید حسین را در دلهای مشتاقان مثله کنید که دلهای مردم از تیررس جلادان به دور است و هماره می توانند در هر دوره دریایی به پهنای هستی بسازند.

اینک دریای کربلا را بنگر عاشقان نه با پا که با جان و دلشان رو آورده اند به این دشت عظیم...

و کلام آخر:

حسین (ع) نور خداست؛ نور خدا خاموش شدنی نیست.

ار

  • حبادنما
  • ۱۲۳۷ بازدید

هر دو هفته یکبار در روز های دوشنبه از ساعت 16 الی 18 در کتابخانه ی دین و دانش حبیب آباد انجمن ادبی برگزار می گردد. در این انجمن جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر  از حبیب آباد و دیگر شهر ها شرکت میکنند.

علاقمندان می توانند برای اطلاع از نحوه برگزاری این انجمن به کتابخانه دین و دانش حبیب آباد واقع در شهرک آیت الله ادیب ابتدای خیابان ارشاد مراجعه نمایند.

  • حبادنما
  • ۱۵۵۰ بازدید


روز دانشجو گرامی باد

امام علی (ع) می فرمایند:
هر ظرفى که در آن چیزى ریخته شود پر مى شود، مگر ظرف دانش که هر چه در آن ریخته شود جا باز مى کند".(نهج البلاغه، حکمت 205 )
  • حبادنما
  • ۷۹۰ بازدید

تلاش و پشتکار جوان حبیب آبادی برای اشتغالزایی

با خبر شدیم یکی از جوانان شهر به نام محمدرضا خیری با تلاش و پشتکار، در طول مدت 9 ماه موفق به ساخت دستگاه بافندگی انواع پارچه های اسپرت مورد مصرف در خودروها شده است وی مدعی است اولین شخصی است که این دستگاه را درکشور ساخته است.

به همین منظور بازدیدی از کارگاه آقای خیری داشتیم

به محض ورود به کارگاه اولین چیزی که جلب توجه میکرد دستگاه های ریسندگی  بود ، آقای خیری درباره چگونگی کار دستگاه ها و تولید کارگاه توضیحاتی داد و گفت برای آموزش ساخت این دستگاه ها سفری به کشور چین داشتم و با استفاده از تجربیات آن سفر  نقشه های ساخت دستگاه را  تهیه کردم .

تلاش و پشتکار جوان حبیب آبادی برای اشتغالزایی

پس از ورود به مرحله اجرایی ساخت دستگاه ،با مشکلات متعددی روبرو شدم که از جمله آنها می توان به زمان بر بودن تولید دستگاه و هزینه بالای ساخت بعضی از قطعات در داخل کشور ، مشکلات مالی ، مشکلات در زمینه تهیه اشتراک آب و برق و گاز برای کارگاه  و ...  اشاره نمود.

به هر حال با وجود تمام مشکلات آقای خیری توانسته است این دستگاه ها را بدون هیچ گونه پشتوانه به مرحله تولید محصول برساند ، لازم به ذکر است با رسیدن به مرحله تولید انبوه محصول ،  این کارگاه می تواند موجبات اشتغال چندین نفر (حداقل 10 نفر) را فراهم نماید.

با این حال آقای خیری یک قدم تا بهره برداری از خط تولید این محصول دارد و آن تامین هزینه های لازم برای خرید مواد اولیه محصول و آماده کردن کارگاه برای بهره برداری است. امید است که با همت مسئولین محترم شهر و شهرستان از چنین افرادی حمایت های لازم صورت گیرد.

  • حبادنما
  • ۱۴۴۵ بازدید
حبیب آباد
همایش پیاده روی خانوادگی همراه با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و رژه موتور سواران همزمان با هفته بسیج از حوزه امام علی (ع) به سمت امامزاده عبدالمومن و گلزار شهدای شهر حبیب آباد برگزار شد.
نکته قابل توجه حضور چشمگیر خانواده ها در این مراسم بود.
  • حبادنما
  • ۹۸۷ بازدید

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

حرف حساب این هفته رو اختصاص میدیم به شورای اسلامی شهرمون. از شما همشهریان عزیز خواهشمندیم نظر خود را نسبت به نقاط قوت و ضعف شورای اسلامی شهر حبیب آباد در قسمت نظرات ارسال نمایید تا اگه شورای محترم دوست داشتند از اونا استفاده کنند.

لازم به ذکر است از تایید نظراتی که در آن به اشخاص توهین شود معذوریم و خواهشمندیم فقط به نقاط قوت و ضعف در قالب نقد سازنده بپردازید.

  • حبادنما
  • ۲۸۱۲ بازدید

ورزشگاه شهرداری حبیب آباد

با توجه به سرانه ناچیز فضای ورزشی که شهر ما از اون بهره میبرد ، لازم است از همین اندک فضا به خوبی محافظت و بهره برداری شود ، سالن ورزشی شهرداری حبیب آباد یکی از این فضاهاست .

جدای از وضعیت نامطلوب کف پوش این مجموعه که در طول زمان اتفاق افتاده است ، پروژه نیم کاری نیز در جوار این سالن در حال ساخت است که بهره برداری از آن چندین سال است به درازا کشیده شده است .

تکمیل فاز اداری و رختکن سالن ورزشی شهرداری حبیب آباد می تواند باعث طول عمر کف پوش و کاهش مصرف انرژی و مواردی از این دست شود که همت مسئولین را می طلبد.

  • حبادنما
  • ۱۰۸۵ بازدید
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند