حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
جلسه سفیران خدمت
دومین جلسه سفیران خدمت شهر با حضور نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه محترم شهر ، معاون محترم فرماندار ، جمعی از مدیران شهر و شهرستان با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد ، ابتدا ریاست شورای اسلامی شهر حبیب آباد آقای عالم ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین حاضر در جلسه به بیان ویژگی های اهالی شهر حبیب آباد از جمله حجب و حیا و قانع بودن اشاره کردند که برخی مواقع این ویژگی ها موجب کم توجهی مسئولین به حقوق مردم شده است .
آقای عالم گفتند پیشنهاداتی هم بنده با تلاش و مشورتی که با امام جمعه شهر ، آقای مرتضوی مسئول بخشداری ، شهردار و اعضای شورای شهر و برخی از افرادی که آگاه به مسائل شهر هستند آماده کرده ایم که از مسئولین محترم خواستار توجه به این موارد هستیم .
برای اطلاع بیشتر از جزئیات و حواشی جلسه در ادامه مطلب با حباد نما همراه باشید ..

جلسه سفیران خدمت
در ادامه آقای سعیدی 8 مورد از موارد جلسات قبل (سال 1391) را بیان نمودند و از مدیرانی که این موارد به حوزه کاری آنها مربوط می شد دعوت به پاسخگویی نمودند .
موارد 8 گانه به شرح زیر می باشد :

1- اخذ ردیف اعتبار از معاونت ریاست جمهوری جهت انشعاب فاضلاب شهری حبیب آباد
پاسخ رئیس اداره آبفای شهرستان : با توجه به پیگیری های آقای حاجی در حال حاضر اعتباری از طرف دولت اختصاص نیافته است و امیدواریم با پیگیریهای ایشان این اتفاق بیافتد که البته در آخر سال 92 در ابتدای ورودی شهر حبیب آباد (خیابان شهید مطهری) قسمتی به طور نمادین لوله گذاری شد که در حال حاضر امکان وصل انشعاب ندارد .

2- اصلاح شبکه فرسوده برق و تعویض 20 تیر فرسوده
پاسخ رئیس اداره برق شهرستان : در خصوص انجام مصوبات جلسه قبل به مرور زمان که قرار بود در سطح حبیب آباد 20 تیر جابجا شود ما 31 تیر با اعتبار بالغ بر 270 میلیون تومان جابجا کردیم .
ضمنا تقویت شبکه برق شهرک آیت الله ادیب نیز امسال انجام گرفته است .

3- پرداخت کمک برای آبیاری تحت فشار به کشاورزان از طریق جهاد کشاورزی
پاسخ رئیس جهاد کشاورزی : در مورد آبیاری بارانی ما مشکل اعتباری نداریم فقط یک بحث هست که کشاورزان باید از محلی که در آن قصد انجام آبیاری تحت فشار را دارند آزمایش آب و خاک گرفته شود . البته این را هم بگویم که تا بحال کسی از این طرح استقبال نکرده است و در صورت وجود متقاضی ما آماده همکاری هستیم.

4- تاسیس داروخانه شبانه روزی حبیب آباد
پاسخ نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان : در جلسه ای که با معاونت غذا و دارو داشتیم این موضوع مطرح و با آن موافقت شد ، اما بدلیل تامین نشدن هزینه های داروخانه شبانه روزی هیچ یک از دو داروخانه فعلی شهر حاضر به قبول این امر نشدند ، اما قرار شد باپیگیری های شورای شهر داروخانه ای در دارالشفا حضرت ابوالفضل دایر گردد و این موضوع مرتفع شود .

5- پیگیری استقرار سازمان ورزش و جوانان در شهر و پیگیری تهیه کف پوش و سایر تجهیزات از طرف شهرداری
 پاسخ شهردار : ما برای این تعامل آماده هستیم اما مدیر عامل جدید سازمان ورزش و جوانان هنوز جلسه ای در این خصوص نگذاشته است .

6- نصب تابلو در معابر شهری
پاسخ حسینی نماینده اداره راه و شهر سازی شهرستان : بهسازی جاده 2.5 کیلومتر به صورت مقطعی انجام و علائم نیز مرتب نصب می شود اما متاسفانه به سرقت می روند .

7- احداث فنی و حرفه ای در حبیب آباد
پاسخ نماینده فنی و حرفه ای : قرار بود توسط شورای شهر و شهرداری زمین در اختیار گذاشته شود و ما اعتبار آن را تامین کنیم که متاسفانه اعتباری به ما داده نشد البته پیگیر هستیم که با کمک خیرین ، ساختمانی را بسازیم .در حال حاضر هم از نظر آموزشی امکان این را داریم که در صورت تهیه فضا کلاس های فنی و حرفه ای را در حبیب آباد دایر نماییم .

8- تخصیص اعتبار برای روکش آسفالت جاده حبیب آباد به دولت آباد
پاسخ نماینده راه و شهرسازی : چندین سال است پیگیر این موضوع هستیم ، اعتبار آن تامین شده و الان طرح در مناقصه است و انشا ا... به زودی مسیر حبیب آباد به سمت دولت آباد روکش می شود .
جلسه سفیران خدمت
سپس آقای حاجی به بیان فلسفه سفیران خدمت پرداختند و گفتند حال که ما مسئولیت قبول کرده ایم باید به مردم پاسخگو باشیم و سفیران خدمت تلاشی در این جهت است .
ایشان گفتند مصوبات ما برای حبیب آباد در اولین جلسه سفیران خدمت 13 مصوبه بوده است که طبق گزارشات مدیران شهرستان 7 مورد از آنها انجام و 3 مورد در حال اجرا و 3 مورد هم انجام نشده است . مدیران کارشان را انجام می دهند اما شورای شهر هم باید پیگیر مسائل باشد .
پس از آقای حاجی ، آقای نریمانی معاون فرماندار نیز توضیحاتی را در خصوص شهرستان و 93 موردِ پیشنهادی شورای شهر ارائه نمودند ، که به شرح زیر می باشد ؛
- از فرمانداری خواسته اند بودجه برای تاسیس کانون بانوان تخصیص داده شود که پیگیر این موضوع هستیم .
- در مورد تاسیس ادارات در حبیب آباد این توضیح را بدهم که 6.5 سال است که شهرستان شده ایم ، بسیاری از ادارات هم داخل مرکز شهرستان نیامده است ، بیشتر اداره هایی هم که در شهر دولت آباد هستند هزینه اجاره آن را شهرداری دولت آباد می پردازد ، با این حال ما پیگیر ورود ادارات به شهر حبیب آباد نیز هستیم .
- بحث گردشگری در پارک 240 هکتاری حبیب آباد را خواسته اند ، که به لحاظ وضعیت رکودی که با آن مواجه هستیم سرمایه گذارها کمتر راغب به همکاری هستند اما در دستور کار قرار می گیرد .
- درخواست استقرار فنی و حرفه ای در شهر ، که جواب این مورد در همین جلسه بیان گردید .
- راه اندازی ورزشگاه شهدای حبیب آباد  ، که در بودجه 94 قرار گرفته است .
- ترمیم زمین چمن شهر که ، فعلا امکان این امر نیست و اگر بودجه مورد نظر تامین گردد انجام خواهیم داد.
- درخواست اختصاص پلیس راهور به شهر حبیب اباد شده بود ، که گفتند شورای شهر درخواست بدهد تا در شورای تامین مطرح کنیم .
- در خصوص ماشین های سنگین که رانندگان در شهر پارک می کنند ، پلیس را موظف کردیم آنها را جریمه سنگین بنماید ، چون شهر حبیب آباد دارای پارکینگ بزرگی می باشد .
- از اداره آب و فاضلاب درخواست حل مشکل فاضلاب و اصلاح شبکه های فرسوده شهر شده است.
- از جهاد کشاورزی درخواست مساعدت برای احداث استخر به منظور ذخیره آب چاه های عمومی شد ، همچنین در خواست یکپارچه سازی اراضی و انتقال دامداری ها از این اداره گردید .
- از اداره برق درخواست اجرای روشنایی جاده های حبیب آباد به اصفهان ، دولت آباد ، کمشچه و اجرای روشنایی ورودی مسکن مهر شهر حبیب آباد شد که مقرر گردید 50 درصد اجرای روشنایی موقت را اداره برق و 50 درصد دیگر را شهرداری حبیب آباد به عهده گیرد و نیز مقرر گردید 25 تیربرق تا پایان سال با نظر شورای شهر و شهرداری تعویض شود .
مجموعا 93 مورد پیشنهادی ،  از ادارات مخابرات ، ارشاد ، سپاه ، تامین اجتماعی ، بنیاد شهید ، ثبت اسناد ، ثبت احوال ، حمل و نقل و ... شده است که در جلسه مطرح نگردید و مقرر شد معاون فرماندار این موارد را طی چند روز آینده بررسی و نتیجه آن را به اطلاع شورای شهر و شهرداری برساند .
جلسه سفیران خدمت
حواشی جلسه :
- نصب بنر اطلاع رسانی مراسم در هنگام شروع جلسه توسط عوامل شهرداری
- پخش سرود کشور عزیزمون بوسیله تلفن همراه آقای خانی (عضو شورای شهر)
- حضور و غیاب مسئولین محترم ، توسط آقای خانی (عضو شورای شهر) ، یاد روزهای معاونت مدرسه ادیب گرامی باد.
- نیمه کاره رها کردن جلسه به خاطر حضور در جلسه بحران آب استان توسط آقای حاجی (نماینده شهرستان) ، البته خودشون قبلش عذر خواهی کرده بودند .
- سقوط بنر اطلاع رسانی مراسم بر سر مسئولین محترم (آقایون مسئول عفو بفرمایید )
- تشکر از مسئولین حاضر در جلسه و مسئولین محترمی که یا نتونسند یا نخواستند که بیاند! 

جلسه سفیران خدمت

نظرات (۶)

سلام بربچه های خوب حباد نما امیدوارم بدور از حواشی احتمالی همیشه پیگیر خواسته مردم شریف و  بزرگوار شهرمان باشید  ضمنا از بچه خوب آن روزها واین روزهای ادیب تشکر می کنم که درراه اندازی این فضای مجازی در شهر قدم برداشنتد.
سلام

تورو خدا پی گیر این برنامه باشید که کشاورزا با روش ابیاری جدید ابیاری کنن
اینجور ک الان با روش سنتی کار میکنن بخدا خیلی اب هدر میره
ما که دستمون به جایی بند نیس شماها یکاری بکنید
اجرتون با آقا صاحب الزمان
جلسش خوبه باشه ولی فک نکنم بتونه مشکلی را حل کنه!!
چون ما مردم نمی خواهیم
اگر مردم بخواهند هر کار نشدی می شود ولی حیف که ما فقط به فکر خودمانیم!
من می گویم مشکل خودم که حل شد کافیست! حتی اگر از راه غیر صحیح باشد!
به فکر دیگران نیستم...
این است مشکل بزرگ جامعه ی ما که حبیب آباد هم از آن مستثنی نیست...
شاید هم حبیب آباد نوع حاد این مشکل را دارد...
دست اقای حاجی درد نکند فرماندار کجا بود برید سراغ مسولین استان تاحرفتون بخونند شهرداریم دارد کارشا میکند
آفرین به بر و بچه های حباد نما که این قدر سریع ودقیق مطالب جلسه را انعکاس دادند جای این دارد که مسئولین هم از این عزیزان تشکر کنند ویاورشان باشند کسانی که نتوانستند در جلسه حاضر شوند حباد نما را بخوانند.
با سلام درود فراوان
اگه میشد که یه بنر از کارهای شهداری و شورا در طول 4 ماه گذشته نصب میکردند عالی میشد!
و همین طور از وعده های مسولین !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند