حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ
دیدار مردمی شهردار و شورای اسلامی شهر حبیب آباد

دیدار مردمی شهردار و شورای اسلامی شهر حبیب آباد

در تاریخ 93/10/7 شهردار و شورای اسلامی شهر حبیب آباد دیداری با مردم در مسجد امام صادق علیه السلام(ملاعباس) داشتند. در این مراسم آقای عالم ریاست محترم شورای شهر به عنوان نماینده اعضای شورا سخنرانی نمودند و گفتند چون شورای شهر برگزار کننده ی این جلسه است سوالات بصورت کتبی پرسیده شود.

دیدار مردمی شهردار و شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آقای حسینی شهردار محترم نیز با سخنرانی نسبتا طولانی پاسخگوی سوالاتی بودند که در حوزه ی شهرداری مطرح شد.

در پایان جلسه تعدادی از جوانان حاضر در جلسه درخواستی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر داشتند.بنا به درخواست این جوانان، شهردار و شورای شهر قول دادند در جلسه ای دیگر که برگزار کننده ی آن جوانان شهر هستند شرکت نمایند و پاسخگوی سوالات آنان باشند.

از سویی این نکته هم قابل توجه است که آیا مردم شهر سوالی از شهردار و شورای محترم ندارند که حضور آنها در این جلسه کمرنگ بود؟ آیا آرمان شهر ما همین شهری است که در آن زندگی می کنیم؟

دیدار مردمی شهردار و شورای اسلامی شهر حبیب آباد


نظرات (۳۳)

  • مختار سقفی
  • سلام  احتراما اگه میشه مثل شهرداری گز برخوار بک پرچم ایران بزرگ در یک جای شهر نصب کنید با تشکر بانصب دگل بزرگ
    سلام
    با تشکر از زحمات شما
    چند نکته در مورد آمبولانس
    1خرید آمبولانس راحت ترین کار بود اداره آمبولانس اصل کار است
    آمبولانس بدون راننده ودکتر و پرستار هیچ فایده ای ندارد
    2دارالشفا در حال حاضر بدلیل نبود بوجه کافی دکتر نداشته و شبها بسته است
    3یک آمبولانس نیتز حداقل 1دکتر 3 پرستار و 3راننده است که حداقل در ماه چیزی حدود5میلیون تومان حقوق نیاز دارد.در صورت کار بصورت 24ساعته
    4آیانمیشد با این 200میلیون یک آزمایشگاه یا یک دستگاه سونوگرافی یایک دستگاه رادیو گرافی خریداری میشد که خود باعث افزایش مراحعه کننده است
    5در خوش بینانه ترین حالت آمبولانس نهایت 10سال کارایی داشته در صورتی که دستگاههای فوق عمری بمراتب بیشتر دارد
     وحال با توجه به استقرار آمبولانس 115در شهر و پرداخت هزینه مرکز توسط دولت می شد با این پول کارهای بهتر انجام میشد
    در توضیحات «فامیل دور» راجع به برپایی نمازجمعه این نکته یادآوری می کنم نمازجمعه اختصاص به هیچ گروه خاصی نیست و از زمان قبل تاکنون شخصی بخواهد به حساب خودش کند. همه در این خصوص نقش بسزایی داشتند و طومارهایی که نوشته و امضاء شد که این مهم انجام شود خواهشی که دارم کسی نیاید به حساب خودش یافلانی بگذارد چون در آینده موجب اختلاف و تفرقه خواهد شد.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    باسلام و دعای خیر

    اولاً :این حقیر هم با اظهارات جناب آقای مرتضی خانی موافقم . آنهایی که می خواهند بخشی از مال خود را در جاهایی هزینه کنند بگذاریم آزادانه این کار را انجام بدهند و کاری نکنیم که آن طرف از هزینه کردن آن صرف نظر نمایند و مورد رنجش او شود.

    ثانیاً: تاجایی که من اطلاع دارم مدت هاست در جهت برگزاری نمازجمعه در شهر حبیب آباد دنبال می شد حتی در زمان حیات حاج‌آقارضا مؤمنی و همه تلاش کردند و کاری به آقای ********** نداشت. ایشان هم مثل بقیه مردم پیگیر بودندو در این رابطه متأسفانه برخی از روحانیت محترم  شهر با برپایی نماز جمعه مخالف بودند که بحمداله این کار شد.

    ثالثاً: در فرمایشات حضرت آقا که فرمودند جذب حداکثری نه حداقلی ، و ما نباید در اظهارات خودمان صحبت هایی بکنیم که موجب نارضایتی فراهم شود بخصوص در نماز جماعت و نمازجمعه که رکن اصلی دین اسلام است. 

    رابعاً: انتقادی و یا گله ای هم که می کنیم واقعاً‌سازنده و صادقانه باشد نه اینکه بیاییم چون منافع خودمان تأمین نشده آن شخص یا گروه را بکوبیم.

    خامساً: در بهبود و پیشرفت مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، فردی، سیاسی مسئولین بخش و شهرمان را یاری نماییم و مددکار آنها باشیم.

    وسادساً: در خصوص نتیجه پروژه های انجام شده و درحال تکمیل و   الویت ها و نیازهای شهر نظرسنجی بگذاریم و در پایان نظرسنجی نتایج بدست آمده را به مسئولین و حتی خود امام جمعه محترم انتقال دهیم و نقاط قوت و ضعف را به آنها یادآوری کنیم.  

    از جناب آقای  مرتضی خانی تشکر می کنم که در فضای مجازی هم جوابگوی اهالی شهر هستند این یعنی تعلق خاطر به شهر و مردم حباد

    زنده و سربلند باشی آقای خانی

  • فامیل دور
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    چند نکته قابل ذکر در پاسخ به  فعالیت هایی که دوستان مدعی انجام اونها هستند :

    انشاالله خدا قبول کنه ، ولی :

    -  نماز جمعه رو که خودتون میدونید چنیدن سال است که پیگیری شده و مشکل هم مشکلی نبوده که شورا بخواد حل کنه ، اطلاعات بیشتر رو میتونید از آقای **** ****** بگیرید ، خواستید هم در جلسه بعدی نزد ایشون بیان کنید تا جواب شایسته ای بگیرید !

    -   ارتقای بانک ملی بر طبق ملاک های خاصی انجام میشه که باید بانک به اونها دست پیدا کنه ، شاید گردش مالی و ..

    -  فاضلاب شهر که از 20 سال پیش شروع شده و اکنون همه این 270 متر ، در 6 ماه رو برا خودشون میخواند . نماینده مجلس ، سازمان آب و فاضلاب ، شهردار ، شورا و احتمالا افرادی که ما نمیدونیم . اگه پروژه تموم شده بود شاید آرزوی دیرینه بود و فعالیت شما و همه افراد که از قبل پیگیر بودند قابل تقدیر نه با این وضعیت فعلی .

    -   مرکز آموزش عالی که خودش جای سوال داره از شهرداری و شورای محترم ، مگر قرار نبود و قول نداده بودید که از بهمن ماه امسال دانشجو میگیرد ؟ الان گفته میشه سال بعد ! ، سال بعد کاش دیگه گفته نشه سال بعد ..

    -  اگه توجه کرده باشید و به انتهای خیابان مطهری شهر ما گذری کرده باشید ، حتما دیده اید که این خیابان چندین سال هست که دو بانده شدنش شروع شده ..!

    -  پارکینگ هم از قبل داشت کار میکرد ،منتهی اکنون یکم بزرگ تر شده ، اونم با چندین مرحله بدقولی در تاریخ بهره برداری ، میدونید هم که حتما نقشه و .. از قبل از دوره شورای چهارم و شهردار جدید تهیه شده بوده.

    خوش انصاف ؛ موفق باشی
  • خوش انصاف
  • سلام  بر همه / بی صدا !   ما حداقل  ادعا نداریم  ولی شما ماشااله.............!!!!!!!!!!!!!!!!  راستی من که با تو نبودم بهت برخورد .بامدعیان بودم .توکه ادعا نداشتی !
    خرید آمبولانس به نظر حقیر کار به جایی است 
    امبولانس موجود بارها پیش آمده که به منظور فعالیت در شهر های مجاور یا حوادث بین جاده ای از دسترس خارج بوده است ..
    شوارای شهر چهارم چندین آرزوی دیرینه  مردم را تحقق بخشیده است وامید این اقدامات ابتدا مرضی رضای حضرت حق وبعد مردم شریف شهر قرار گیرد: نمازجمعه شهر با همت مردم وپشتیبانی شورای شهر تحقق یافت /ارتقای بانک ملی که  انجام شد/فاضلاب شهر که هرچند اندک آغاز شد/مرکز آموزش عالی که انشا ا... در سال آینده دانشجو می پذیرد/دو باند شدن خیابان شهید مطهری که آغاز شد/پارکینگ که شروع به کار کرد./ساماندهی خیابان گلزار شهدا وایجاد پارک سوارمقابل امامزاده/افتتاح دفترثبت احوال بخش حبیب آباد/

    به حساب این شورا گذاشتن این کاراها به شکلی که فرمودید اشکال داره
     بعضا قبل از دوره شما شروع شدند ، شاید اکنون به نتیجه رسیده باشند ..
    شاید هم در دوره شورای بعد به نتیجه برسند و اون عزیزان هم ادعای انجام اون کارها رو بیان کنند..
  • مرتضی خانی
  • باسلام وعرض ادب

    از عزیزانی که نظراتشان را در این فضا قرار میدهند متشکریم و عاجزانه تقاضا میکنم که اگر انتقادی از اقدامات شورای شهر دارید به هر یک از اعضا که انتقال دهید قطعا توضیحات بیشتری در خصوص چندی و چرایی موضوعات ارائه می نمایند وانشا ا... قانع خواهید شد.

    لازم  است  بخشی از مطالب ذکر شده در نظرات دیدار مردمی را توضیح دهم

    1-    عزیزی فرموده بود امبولانس 200 میلیونی می خواهید برا کجا وشاید جایی دیگری هزینه می شد بهتر بود؟

    علت خرید امبولانس این بود که در دوران تبلیغات انتخاباتی مردم زیادی خواهان ساماندهی بیشتر دارالشفا شهر بودند(داروخانه  و پزشک شبانه روزی) به همین علت موضوع در اولویت قرار گرفت .از طرفی و قبل آمدن خیر جلسه ای با حاج اقا کرمانی گرفته و پیرامون مسائل و مشکلات این مرکز صحبت های ردو بدل کشت یکی از مشکلات این دارالشفا این بود که می بایست به یک آمبولانس مجهز گردد این دستور از طرف شبکه بهداشت  شهرستان (دکتر کمالی)به حاج اقا کرمانی اعلام شده بود وقتی آقای دهقانی (خیر محترم )قدم پیش گذاشتند اصرار بر این داشتند که در مسائل درمانی پولشان را اجازه هزینه کرد می دهند و ما دراین راستا  جلساتی داشتیم وبه این جمع رسیدم.

     البته ما بهترین آمبولانس را جهت شهرخریدیم.لازم به ذکر است که در اینگونه امور ما و هر مسئول دیگری نمی تواند خلاف نظر خیر اقدام کند وخیرین نیز اگر نظری به آنها تحمیل شودممکن است قدم خیر خود را در جای دیگری بردارند وجهت حفظ خیر باید برابر نظر ایشان اقدام گردد.(شاهد موضوع حاج اقا کرمانی و دکتر کمالی وصورت جلسات موجود در دفتر شورا)

    2-شهروند دیکری فرموده بودند بقیه پول کجاست ؟ تمام پول دراختیار خیر محترم می باشد وفقط 200 میلیون به حساب شرکت سازنده آمبولانس واریز گردیده ومابقی در اختیار خود خیر می باشد .(می تواند از خود خیر سوال شود)

    3-شهروند عزیز دیگری در خصوص اختصاص 2میلیون از پول را به کتابخانه نظرداده بودند ؟در شهر های کوچک اگرمبلغی برای کار خیر اعلام  شود یا مردم خبر دار شوند نظرات متفاوتی نسبت به هزینه کرد آن پیشنهاد میگردد ولی آنچه مهم است نظر خیر است  واین خیر عزیز نیز اصرار بر کار درمانی وعدم خرد کردن پولش داشته  وپیشنهادات بسیاری به وی شده بود ومی شود حتی از شهر وروستاهای اطراف(شاهد آن خیر محترم)

    4-بزرگواری فرموند که در یک و نیم ساله گذشته کاری ندیده ایم؟ خدواند قادر متعال را شاهد میگیرم که نه به خاطر شخص خود که عضوی ازاین مجموعه هستم به خاطر اینکه قدر نشناسی ثبت رفتار مردم در اذهان نگردد ودیکر کسی جرات حضور و پذیرش مسئولیت در این شهر را به خود نمی دهد این مطالب را عرض می کنم

    -شوارای شهر چهارم چندین آرزوی دیرینه  مردم را تحقق بخشیده است وامید این اقدامات ابتدا مرضی رضای حضرت حق وبعد مردم شریف شهر قرار گیرد: نمازجمعه شهر با همت مردم وپشتیبانی شورای شهر تحقق یافت /ارتقای بانک ملی که  انجام شد/فاضلاب شهر که هرچند اندک آغاز شد/مرکز آموزش عالی که انشا ا... در سال آینده دانشجو می پذیرد/دو باند شدن خیابان شهید مطهری که آغاز شد/پارکینگ که شروع به کار کرد./ساماندهی خیابان گلزار شهدا وایجاد پارک سوارمقابل امامزاده/افتتاح دفترثبت احوال بخش حبیب آباد/.............

     اگر ئرتایپ مطالب غلط تایپی وجوددارد پیشاپیش غذر خواهی می نمایم

    پاسخ:
    باسلام
    از شما بخاطر توضیحاتی که ارائه نموده اید متشکریم.
    امام جواد(ع) فرمود: افسوس‌ کوتاهى‌ کارهاى‌ گذشته‌ را با تلاش‌ در آینده‌ جبران‌ کنید.


    هر پرهیزکار، گذشته ای دارد؛

    و هر گناه کار، آینده ای؛

    پس، قضاوت نکن ...!

     

    فقط به خاطر شخص عزیز با نام "صاحب نظر"

     

    فرهنگ شورایی چیست؟" و "شورا ی فرهنگی کیست؟

     

    اگر مقصودتان کار شورایی کردن است ومصداقتان آیه شریفه قرآن مجید است که می فرماید:

    وامرهم شورا بینهم

    کار شورایی ومشورتی ، کاری است که حضرت رسول در دوران رسالت خود انجام می داد و نماد بارز آن،مشورت از اصحاب در جریان جنگ خندق و احد بود. که حتی در جریان جنگ احد نظر اصحاب را بر نظر خود مقدم داشت چون اکثریت با اصحاب بود.

    در خصوص شورای فرهنگی نیز باید اذعان دارم نمونه بارز آن شورای فرهنگ عمومی وشورای عالی انقلاب فرهنگی است که جمعی از صاحب نظران ونخبگان در عرصه فرهنگ در خصوص مسائل وموارد فرهنگی تبادل نظر کرده وتصمیم گیری می کنند.

     

    توصیه به همه:

    در دنیای سیاست،سیاست مداران عنوان می دارند ملت ومردم فلان کشور باید در مورد سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

     

    حبیب آباد تعلق به مردم حبیب آباد دارد و به آنهایی که دل وقلبشان در حبیب آباد است وتعلق وجود وخاطر به آن دارد.

    کسی که روزی حبیب آباد بوده وامروز تعلق وجودی به حبیب آباد ندارد  اجازه دهد آنان که با تمام وجود به آنجا تعلق خاطر دارند وعمرشان را درآنجا می گذرانند تصمیم بگیرند،هرچند ممکن است تعلق خاطری هم داشته باشیم.

    کوتاه سخن:

    حبیب آباد و تصمیم گیری در مورد آن بر عهده کسانی است که روز وشب شان را درحبیب آباد می گذرانند.

     

    کار شورایی یعنی استفاده از ظرفیت های کامل حبیب آباد بدون توجه به نگرش ها و تفاوت دیدگاهها.

    با امید به روزی که شاهد باشیم دلسوزان حبیب آباد همه دور یک میز بنشینند و برای پیشرفت حبیب آباد تبادل نظر وبرنامه ریزی کرده و درجهت اجرایی نمودن آن نیز تلاش نمایند.

    به نام خالق هستی

    خدمت عزیزان دست اندرکار سایت حبادنما خسته نباشید می گویم و از آنها انتظار داریم آستانه صبر و حوصله خود ارتقاء دهند و بالاخره هر کسی یک نظری دارد. چون این سایت همگانی است. مهم آنست که انتقادها سازنده باشد و بتوان در پیشرفت شهر حبیب آباد کاری انجام داد. البته با دست خالی نمی شود.بایستی در این منطقه جذب سرمایه کرد و از پتانسیل موجود بهره کافی را برد. انصافاً‌ شهردار و همچنین اعضای محترم  شورای  اسلامی شهر حبیب‌ آباددراین مدتی که روی کارآمده اند روی هم رفته فعالیت شان  مثبت بوده و انشاءا... در آینده هم همین طور با فعالیت بیشتر کارشان را ادامه دهند. 

  • صاحب نظر
  • با سلام

    همه بخوانند

    مردم خوب حبیب آباد لطفاٌ خودتان به این دو سوال پاسخ دهید:"فرهنگ شورایی چیست؟" و "شورا ی فرهنگی کیست؟" آقای رستم وآقای عادل لطفاٌ شما هم پاسخ دهید ، بنده در این جا فقط می گویم اگر شورای شهر ما "فرهنگ شورایی" داشت یعنی اینکه مشورت را سر لو حه ی کار خود قرار می داد هیچ گاه شاهد تصمیماتی مثل "آمبولانس دویست میلیون تومانی"نبودیم ، مگر شورای شهر نمی دانست شهر ما اورژانس و آمبو لانس پیشرفته دارد که چنین هزینه ای را انجام داد(می توانست این هزینه را در امور خیر دیگر مصروف دارد) و دوم و مهم تر اینکه مگر مقام معظم رهبری بارها به اقتصاد مقاوتی و پرهیز از هزینه های غیر ضروری تاکید نداشته اند که ما شاهد چنین اقداماتی که ناشی از عدم بینش و آگاهی به مسائل شهر وکشور است بوده  ایم.با تشکر   
    جلسه چی بود؟
    چرا اطلاع رسانی نشده بود؟

    سلام
    طبق گفته ی مدیر محترم وبلاگ در آینده در مورد خود وبلاگ حباد نما نظرسنجی میگردد.
    از همه ی عزیزان خواهشمندم که فعلا به موضوع اصلی بپردازید و وارد مسائل حاشیه ای نشوید.

    سلام به بازدیدکنندگان و سلام به شخصی که با نام مستعار شغاد نظر داده ای

    بنده به نام علیخاصی یا نام دیگری  نظر نداده ام درثانی بنده فقط قدر دان زحمات افراد مختلف هستم و بر این باورم که همه عزیزان به نوبه خود زحمت می کشند از شوراهای قبل تا کنون ،هیات امنای امامزاده چه قبلی هاوچه سایر افرادی که در هر سمت و عنوانی در شهر زحمت می کشند به نظر افرادی که در حباد نما هم فعالیت می کنند زحمت می کشند و جای تشکر دارد

     فکر نمی کنم این قدردانی از زحمات دیگران فروختن دنیا به آخرت باشد

    بنده هیچ نسبت فامیلی یا دوستی با هیچکدوم از عزیزان شورای شهر ندارم ولی قدردان زحمات همه عزیزان هستم

    از اینکه با شاهنامه هم سرو کار داری خوشحالم ولی داستان مختصر شغاد را برایت نقل می کنم

    شَغاد یا شُغاد نام برادر ناتنی رستم از مادری کنیز بود و موجب کشته شدن او و دیگر برادرش زواره و رخش شد. او در شکارگاه چاهی کند و آن را پر از تیغ و نیزه کرد. سپس رستم را به بهانهٔ شکار به آنجا برد و رستم سوار بر رخش به همراه زواره در آن چاه افتادند. رستم پس از افتادن در چاه در حالی که زخمی شده بود تیری به شغاد زد و او را کشته و کین‌ستانی کرد.

     

    خوش انصاف
    به غلط های تایپی اشکال میگیری ؟!
    میتونی در مورد مسائل مهم تر نظر بدی و راه کار هایی برای رفع مشکلات شهرت بدی ، عوض این کار ..
    نمی دونم چه اصراری هست که یه سری افراد حرکت خوب این بچه ها رو خراب کنند؟
    اینقدر براتون وجود یک رسانه در شهر سخته ، اینقدر آستانه تحمل ها پایینه
    خودتون که عرضه ندارید یک رسانه در شهر ایجاد کنید ، حالا چه نیازی هست که اینطوری رفتار کنید ..
    اگه کسی خطاکار نباشه و اشتباهی نداشته باشه از وجود رسانه های مختلف استقبال میکنه چون در واقع نقاط قوت اون مجموعه یا اون افراد برجسته میشه ولی در غیر اینصورت ...
    من الله توفیق
  • خوش انصاف
  • سلام.به اقارسول میگم توکه این همه منتقدی بهتر نیست یک کلاس دیکته ثبت نام کنی که کلمات را اشتباه ننویسی ( نمیدونم ) را نوشتی (نمیدوم )تو که مسلمانی وادعا بچه شیعه میکنی حضرت علی (ع ) می فرمایند : اول اصلاح و امر به معروف را از خودت شروع کن تا در دیگران بهتر اثر داشته باشد.احتمالا مدرک تحصیلی شما دانشگاهی هم است .
     سلام. پس بقیه آن پانصد میلیون چه شد؟ مردم عزیز هر چه زودتر به فکر  سیصد میلیون باقی مانده باشید وگرنه آن هم الکی الکی خرج می شود.
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    آقایی که با نام رستم نظر میدهی و احتمالاٌ با نام علیخاصی هم نظری داده های  تا منظوری را برسانی حتماٌ عضو شورای شهر یا فامیل های اونا هستی مگر منفعت دنیا چقدر ارزش دارد که دنیا را به آخرت ترجیح میدهی (شغاد:برادر ناتنی رستم که اورا کشت

    از نظر علیخاصی و محسن واقعا ناراحت شدم

    نباید اینگونه با افرادی که سایت حباد نما را راه اندازی کرده اند صحبت کرد

    تخریبی یعنی چه؟!

    جوانان مغرور چه صحبتی است؟

    حباد نما بستری فراهم کرده که مخالف و موافق صحبت کنند نظر بدهند البته مدیر محترم وبلاگ خود را ملزم دیده اگر مواردی بر خلاف ادب و نزاکت بوده ویا احیانا توهینی به شخص خاصی باشد آن قسمت از نظر را درج نکند

    به هر حال بنده به نوبه خود از زحمات همه عزیزان چه در شورای شهر و چه افرادی که در حباد نما دخیل هستند تشکر می کنم و امیدوارم این راه را ادامه دهند

    سلام.حبادنما از این حرفهایی که افرادی مثل آقا یاخانوم علیخاصی نوشته در نریداین نشان دهنده ی این است که شما کارتان را درست انجام میدهید.ضرب المثل است که میگویند قطاری که حرکت نمیکند را سنگش نمیزنند.
    اگر به شما حرفی میزنند بدانید که حرکتتان باعث تغییر بوده است. راه خود را با غرور و افتخار ادامه دهید.
    تاسف را باید به حال افرادی خورد که حرکت نمیکنند و از این حرکت شما جوانان میترسند

    bah  bah  bah  bah

    باسلام خدمت دست اندرکاران سایت تخریبی حبادنما

    اینجانب خودم یک شهروند حبیب آبادی هستم و خواهشی که از شما عزیزان دارم این است در سایت خود یک بخش نظرسنجی طراحی کنید که آیا برنامه های شما مورد رضایت خوانندگان است یا نه.  

    لطفا منتقدانی هم که به خودسایت حبادنما ایراد دارند منعکس کنید . اصلا خود نام خود سایت (حباد نما) در شأن مردم حبیب آباد نیست و یک عده جوان مغرور که حرف خودشان را می خواهند به کرسی بنشانند در این سایت پوشش می دهند واقعاً برای آنان متأسفم!!!

    پاسخ:
    با سلام
    از اینکه انتقاد خود را صریح اعلام کردید متشکریم.
    قضاوت را به مردم بسپاریم
    ان شاالله در آینده حباد نما را در بخش حرف حساب مورد انتقاد قرار دهید...
    سلام. مردم عزیز شهرم
    خوب شد نیومدید جلسه.منم که رفتم پشیمونم.فقط وقتمو هدر دادم.
    اگر از شورای محترم بپرسید که برایند این جلسه چی بود نمیدوم چی جواب میدن؟!
    به هیچ ننیجه ای نرسیدند فقط خواستند بگند ما حضور داریما...
    احتمالا بقیه ی جلسات شورا هم اینچنین است که تا حالا بعد از یک سال و خورده ای فعالیتی ازشون ندیدیم...
  • عضو کتابخانه
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    لطفا به این آقایان ***** بگویید دو میلیون تومان از آن پانصد میلیون را خرج کتابخانه میکردند بهتر بود.آیا میدونید با این دویست میلیون تومان میشد  چقدر کتاب گرفت و کتابخانه را فضا سازی و تجهیز  کرد.

    خدا را شاکریم که عزیزانی همچون آقای عالم عضو شورای شهر هستند

    دست همه عزیزان درد نکنه

     

    با سلام

    آمبولانس دویست میلیون تو مانی

    دیشب آقا ی عالم(عضو شورای شهر)در جلسه پرسش و پاسخ مسجد امام صادق(ع) بیان داشتند:"شخصی پانصد میلیون تومان را بانی امر خیر شدند تا شورای شهر آن را در امور خیر شهر مصروف دارد" ایشان در ادامه عرایض خود با افتخار فرمودند:"بنده مفتخرم بگویم دویست میلیون تومان از این پول رابه خرید آمبو لانس پیشرفته برای دارالشفا اختصاص داده ایم که تا چند وقت دیگر آن را تحویل می گیریم" حال من متعجبم از اینکه مگر شهر ما اورژانس و آمبولانس نداشت که چنین هزینه ی بیهوده ای شده است و دیگر اینکه آیا نمی شد این هزینه را در امور خیر دیگر مانند مدرسه سازی مصروف داشت(شهر ما هنوز یک هنرستان ندارد و مدرسه هایی مثل ادیب و معلم نیاز به نوسازی دارند
    تعجبی که باعث بی خوابی بنده شده:بله ، همه چیز را درست و عین عبارت افتخار آمیز ایشان گفتم:"آمبولانس دویست میلیون تومانی!!!!!"حال سوال اساسی این جاست که "این تصمیم گیری نسنجیده ریشه در چه چیزی دارد و برای تکرار نشدن چنین اقدامی چه باید کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند