حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد

تصویری که ملاحظه می فرمایید مربوط به مجتمع قصر صنعت است که در جاده حبیب آباد - اصفهان قرار دارد. امروز شاهد نصب بنر هایی مبنی بر اینکه قرار است در این مکان " دومین جمعه بازار خودروی اصفهان" مستقر گردد بودیم. منابع آگاه می گویند که این قسمت از قدیم الایام تحت پوشش شهرستان برخوار و میمه قدیم و شهرستان برخوار فعلی و بخش حبیب آباد است و مسئولین شهرستان اصفهان با راه اندازی این بازار خودرو در مجتمع قصر صنعت ،قصد تصرف این بخش از شهرستان برخوار را دارند!!!

از مسئولین محترم شهرستان برخوار و بخش حبیب آباد خواهشمندیم پیگیر این موضوع باشند تا حق مردم شهرستان ضایع نگردد چرا که این شهرستان و به خصوص بخش حبیب آباد از همجواری با کلان شهر اصفهان نه تنها بهره مند نشده است بلکه هزینه های سنگینی را نیز بخاطر همجواری با این شهر متحمل شده است.

  • ۹۳/۱۲/۱۹
  • حبادنما

نظرات (۴)

فعلا که به کام شهر ما نیست ، شهرستان رو نمیدونیم ..
همه ضرر هاش سمته ماست ..
بنده درسال 78 درضلع جنوبی قصر صنعت (البته اون زمان قصر صنعت نبود)از بخشداری برخوار پروانه ساختمانی گرفتم .چون شهرداری اصفهان گفت اینجا خارج از محدوده ماست ودر بخش برخوار می باشد. وتا حالا هم چندین بار دربخشداری پروانه را تمدید کردم.
این موضوع به نظر من مربوط به بخشداری میشه.وقتی بخشدار ی درداخل بخش جنگ داخلی بنام حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریم راه میندازه صد البته شهرداری اصفهان به فکر توسعه کلان شهر اصفهان در حریم بخش حبیب آباد می افته.
هردم ازاین باغ بری می رسد .البته باوجود شورای شهر وشهرداار وبخشدار درحبیب اباد درفاصله نه چندان دور مسولین اصفهان فضای سبز را هم جزو اصفهان می کنند چه بسا خود حباد هم را ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند