حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
یکی از مشکلات بسیار مهم نسل جوان کشور مسئله ی اشتغال است که در صورت رفع این مشکل ،بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد.در این میان علاوه بر پیگیری مسئولان، تلاش، همت و پشتکار خود جوانان نیز لازم است تا با بکارگیری توانایی ها  واستعداد های خود زمینه ی اشتغال را برای خود فراهم سازند. در شهر حبیب آباد نیز تعدادی از جوانان تحصیل کرده ی شهر گرد هم جمع شده و فعالیت اقتصادی را با ایجاد شرکت تعاونی آریا نقش پرنیان شروع نموده اند.
برای آشنایی همشهریان از نحوه ی فعالیت این شرکت به سراغ این دوستان رفتیم و از روند تاسیس و فعالیت شرکت سوال کردیم:

آریا نقش پرنیان حبیب آباد

باسمه تعالی

شرکت تعاونی آریا نقش پرنیان متشکل از 7 نفر از جوانان تحصیل کرده شهر حبیب آباد در آبان ماه 1391 پس از پیگیری های مستمر و فراوان ، به ثبت اداره ثبت شرکت ها رسید . فعالیت این شرکت بصورت چراغ خاموش در زمینه چاپ تصعیدی از بهمن ماه 91 آغاز گردید . ولی بر مبنای هدف گذاری اصلی شرکت مبنی بر ارائه تکنولوژی چاپ مستقیم در استان ، پیگیری ها ادامه یافت و پس از تلاش های فراوان ، توجیه طرح و متقاعد کردن مسئولین ، با مشارکت بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت جهت تکمیل سرمایه ، دستگاه مورد نظر از یکی از کمپانی های معتبر در تیر ماه 92 خریداری گردید و مراحل نصب ، آموزش ، راه اندازی اولیه و شروع به کار صنعتی حدود 7 ماه بطول انجامید و از بهمن ماه 92 بصورت کاملا تخصصی این زمینه کاری هم فعال گردید . در زمان مراحل راه اندازی خط چاپ مستقیم ، فعالیت شرکت پس از یک استند بای کوتاه ، با تعریف یک زمینه جدید ،‌ در راستای خدمت رسانی و سهولت همشهریان عزیز با خرید دستگاه چاپ بنر مجددا قوت گرفت و هم اکنون نیز در تمامی زمینه های فوق بصورت قدرتمند فعالیت دارد . در طول این مسیر و با توجه به این که شروع کار شرکت همزمان با آغاز رکود اقتصادی و متورم شدن دلار بود بسیار کار را دشوار کرد ولی با تلاش جهادی برخی دوستان اهداف سخت افزاری شرکت بصورت نسبی محقق گردید ولی در این حدود 3 سال رکود اقتصادی بشدت آزار دهنده است بصورتی که بعضا معادلات را نیز به هم خواهد زد . توجه به این نکته نیز ضروری است که خدمات حیطه کاری این شرکت بعضا در رده چهارم و پنجم نیاز خانوار و ارگان هاست و این کار ما را بشدت سخت نموده است . ولی با قناعت و همکاری دوستان ، خصوصا پرسنل شرکت فعالیت ادامه دارد و امیدوار هستیم با عبور از این رکود اقتصادی ، اوضاع را به گونه ای بهتر رقم بزنیم.

در حاضر این شرکت برای 4 نفر بصورت مستقیم و 5 نفر هم بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است ، که در صورت عبور از رکود میزان اشتغال زایی بصورت قابل توجهی قابل افزایش است

این شرکت برای نخستین بار در استـان اصفهـان چـاپ مستقیـم UV بـر روی تمامی سـطـوح تـخـت (شیشه ، سرامیک ، فلز ، سنگ ، پلگسی ، چوب و ...)  تا ضـخامـت 10 سـانتـیمـتر و در ابـعاد لارج فرمت بـا کیـفیـت بسیار بالای 1440 dpi را ارائه نمود . این مجموعه در کـنـار ایـن خدمت ، در زمـینه ی چـاپ بـنر ، فلـکس و استیـکر ، چاپ حرارتی ، بافکو ، ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی ، کارت ویزیت ، چاپ افست و ... نیز فـعالیـت دارد .ما با افتخار خدمت همه ی دوستان عرض می نماییم که توانسته ایم گستره فعالیت خود را در سطح کشور گسترده نماییم .

آریا نقش پرنیان

این شرکت در حال حاضر دو دفتر و کارگاه دارد که در شهرهای اصفهان (خیابان هشت بهشت غربی) و حبیب آباد (بلوار شهید بهشتی) مستقر گشته است . ما در شرکت آریا نقش از تمامی نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و طرح های همشهریان عزیز بخصوص جوانان برومند استقبال می کنیم و ارتباط آنها با این شرکت ، موجب خرسندی ما خواهد بود .

انتظار ما از مسئولین شهر در حمایت از این تعاونی بسیار زیاد بود که البته بسیار کم رنگ بود ، با اینکه در زمره ی تعاونی های برتر نوپا و جوان در شرایط رکود اقتصادی قرار گرفت . ما امیدواریم که مسئولین شهر بیش از پیش به جوانان شهر در ابعاد مختلف بها بدهند و موجب دلگرمی آنها شوند تا موجبات پیشرفت آنها محقق گردد.

توصیه ما به تمام جوانان شهر حبیب آباد این است که از شروع فعالیت های اقتصادی به هر نحو هراسی نداشته باشند . قدم در این راه سختی ها ،‌خطرات و ریسک های فراوانی دارد ، ولی با تدبیر و تلاش فراوان می توان ضمن خدمت به شهر و شهروندان ، زمینه های پیشرفت را برای خود ایجاد کرد و تجربه های ارزشمندی را بدست آورد .

مسئولین این شرکت آمادگی دارند تا به همه دوستانی که علاقمند به ثبت شرکت ، خصوصا بصورت تعاونی و اخذ تسهیلات و تدوین بیزنس پلان را دارند ، مشاوره و راهنمایی دهد و از هیچگونه تلاشی در این جهت دریغ نخواهند کرد .

  ضمنا همه ی دوستان جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر آدرس مجموعه ، نمونه کارها و ارتباط با اعضای شرکت می توانند به تارنمای شرکت به نشانی www.anpc.ir مراجعه نمایند .

بسی خشنود خواهیم شد تا با همکاری ، همیاری ، هم اندیشی و هم افزایی ، جلوه های نوینی از خدمت ، التزام ، تعهد و مسئولیت توأم با فضیلت ، انسانیت و قانون گرایی را محقق نماییم و اسوه ای حسنه برای سایر آحاد جامعه باشیم ؛ زیرا مایه ی گنج دوستی همه نور است و بار درخت دوستی همه سرور .

 

پل های ارتباطی با شرکت آریا نقش پرنیان :

دفتر مرکزی : اصفهان ، خیابان هشت بهشت غربی ، مابین چهارراه ملک و چهارراه گلزار ، روبروی ستاد خبری ، ساختمان هشت بهشت ، طبقه 1- (زیر زمین) ،‌ واحد چهار

تلفن : 32681855-031     تلفکس : 32681856-031

دفتر برخوار : حبیب آباد ، بلوار شهید بهشتی ، جنب پست بانک     تلفن : 45485047-031

تارنما : www.anpc.ir

رایانامه :    info@anpc.ir     anp-co@hotmail.com

نظرات (۱)

سلام
از شما ممنونم که پست هایی شبیه به این رو انتخاب کردید تا موجب تشویق جوانان شهر بشه خصوصا در زمینه اشتغال زایی که الان مهمترین مشکل کشور ماست . ار مسئولین این شرکت هم تشکر میکنم که ساده و بدون تکلف اطلاعات خوبی رو قرار دادند و امیدوارم در صورت مراجعه جوونای متهد حبیب آبادی برای راهنمایی ، اگه کمکی از دستشون برمیاد دریغ نکنند . 
امیدواریم این حرکتها در شهرمون استمرار داشته باشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند