حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ
خط ویژه/ برای دسترسی سریعتر نوجوانان به خوبی ها

چند هفته ای از برگزاری طرح خط ویژه می گذرد. از دوستانمان خواستیم تا برای اطلاع همشهریان عزیز مطلبی را در مورد چگونگی برگزاری این طرح ارائه نمایند که در ادامه توجه شما را به آن جلب می کنیم:

بر خلاف دیروز، امروز نوجوانان با پدیده های جدیدی روبرو شده اند که اگر بدون آگاهی و شناخت کافی سراغ آن رفته و روش برخورد صحیح با آن را فرا نگرفته باشند در خوشبینانه ترین حالت در دریای عظیم از شبهات و سوالات گرفتار شده و با پاسخ های برنامه ریزی شده از سوی دشمن روبرو می شوند. در این صورت خطر غرق شدن دور از ذهن نخواهد بود. حال آنکه وظیفه ی خانواده ی نوجوان این است تا با راهنمایی های مناسب و یا ارجاع به آگاهان این حوزه ذهن متلاطم و پر از سوال فرزند خود را که در برهه ی حساس نوجوانی و در آستانه ی انتخاب های سرنوشت ساز قرار گرفته است را آرامش ببخشند و آنها را به ساحل زیبای پاکی ها برسانند.

گروه فرهنگی پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) حبیب آباد با اندوخته ی تجربیاتش در طرح های قبلی و بهره برداری از نقاط قوت و حذف نقاط ضعف آنها، بر آن شد تا در تابستان امسال طرحی ویژه ی نوجوانان پسر به صورت آزمایشی اجرا نماید.

در این طرح که « خط ویژه، مخصوص نوجوونا » نامگذاری شده است سعی شده تا در بستری از پویایی و نشاط و جذابیت، نوجوانان را با مفاهیم و ارزش های معنوی و انسانی آشنا کرده و ابزار و راه و روش صحیح برای انتخاب های حساس آینده در اختیار آنان قرار دهد و آنها را به سمت یک زندگی سالم و سرشار از فضائل اخلاقی سوق دهد.

در این طرح افراد در رده های سنی مختلف گروه بندی شده و هر هفته سرگروه ها مهمترین مسائل و مشکلات موجود بین اعضا گروه خود را که در فعالیت های جانبی و برنامه ریزی شده این طرح و در ارتباط نزدیک با گروه خود شناسایی می کنند در فضایی صمیمی و دوستانه بررسی می کنند و پاسخگوی سوالات اعضای گروه خود خواهند بود.

اهدافی که برای این طرح پیش بینی شده به شرح زیر است:

1) شناسایی مسائل و مشکلات نوجوانان و تلاش در جهت رفع آن

2) آشنا کردن نوجوانان با ارزش های اخلاقی و راه و روش صحیح زندگی

3) غنی و پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان

4) شناسایی استعداد های نوجوانان و تلاش در جهت شکوفایی آن

5) آگاهی بخشی در مورد مسائل روز

6) شرکت دادن نوجوانان در فعالیت های گروهی و مسئولیت دادن به آن ها در جهت روحیه ی فعالیت های گروهی در اجتماع و افزایش مسئولیت پذیری

برنامه ی خط ویژه که برای نوجوانان پسر در رده سنی 9 تا 14 سال در حال اجراست شامل یک برنامه ثابت هفتگی در روزهای جمعه از ساعت 6 عصر تا بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در دبیرستان نرجس حبیب آباد و برنامه های جانبی نظیر سانس فوتبال در سالن شهرداری، اردو های متنوع، استخر و برنامه های دیگر است.

ثبت نام در این طرح روز های جمعه قبل از شروع برنامه در مکان دبیرستان نرجس و همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا در پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) انجام می گیرد.

تلفن تماس: 45482855

  • ۹۴/۰۵/۱۸
  • حبادنما

نظرات (۲)

طرح هوشمندانه و موزد نیاز نوجوونای این دوره زمونه ...

فعالیت های پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) حبیب آباد با اهداف بسیارمهمی برای اوقات فراغت نوجوانان برنامه ریزی شده است که نوجوانان به جای اینکه با موتور توی خیابون ها ویراژ بدهند یا با همسن و سال های خودشان درگیر شوند در این فعالیت ها شرکت کنند و از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.

از مسئولین این نهاد کمال تشکر دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند