حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ق.ظ
مسیر سیلاب های حبیب آباد

طی اعلام چندین نفر از مردم بزرگوار حبیب آباد نسبت به مشکل موجود پیرامون حاشیه ی سیلاب شهر ، گروه خبری و تحلیلی حباد نما ضمن بررسی موضوع این مورد را به عنوان یک خبر جهت اطلاع مسئولین و همشهریان مورد بررسی قرار داد.
سیلاب حبیب آباد که سال های زیادی از ساخت آن می گذرد از جمله اقدامات بسیار مهم شهر بوده است که مدتی پیش علی رغم سال های کم بارش ، نقش خود را به خوبی انجام داد و در بارش عظیم چند مدت پیش کمک شایانی را به مردم شهر حبیب آباد و سایر شهر های شهرستان در هدایت سیل  انجام داد لذا لازم است مسئولین  نسبت به بهسازی و مسطح نمودن  سیلاب برای موارد مترقبه اقدام لازم را بعمل آورند .
از جمله مواردی که مورد اعتراض مردم (علی الخصوص خانه های اطراف سیلاب و افرادی که قصد تردد از این مسیر را دارند ) قرار گرفته ،عدم روشنایی مناسب اطراف این مکان می باشد که علاوه بر نبود دید کافی در شب جهت عبور و مرور، محل مناسبی برای افراد سود جو گردیده که امید واریم این مشکل با همکاری مسئولین شهرمرتفع گردد.
و نکته ی دیگر اینکه با توجه به نزدیکی به فصل پاییز، لازم است مسیر سیلاب به سمت شاپور آباد که منتهی الیه منازل مسکونی طلاب و مساکن مهر می باشد و توسط مزارع کشاورزی مسدود گردیده است ، با همت و تلاش و صحبت با کشاورزان این مناطق باز گردیده و از خطرات بعدی جلوگیری کرد.

لازم به توضیح است قسمتی از دیواره ی مسیر سیلاب در روزهای اخیر فرو ریخته است که به گفته ی برخی از اهالی شکستن لوله آب باعت فرو ریختن این دیواره شده است.

  • ۹۴/۰۶/۱۹
  • حبادنما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشترک روزانه حبادنما شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کانال حبادنما در تلگرام

از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

فرصتی برای خدمت

شورای اسلامی شهر حبیب آباد

آخرین نظرات
پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند