حبادنما | پایگاه خبری تحلیلی جوانان حبیب آباد

حبادنما ، پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی جوانان حبیب آباد
پایگاه خبری ، تحلیلی جوانان حبیب آباد
شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ
گفتگویی کوتاه با فرمانده پایگاه بسیج قمر بنی هاشم (ع) حبیب آباد

در چند سال اخیر پایگاه بسیج قمر بنی هاشم (ع) حبیب آباد فعالیت فرهنگی زیبایی با عنوان "طرح مهر و دوستی بسیج" را در روز سیزدهم فروردین انجام می داد به این صورت که بسته های فرهنگی شامل کتاب، سی دی مذهبی، مهر و سجاده، بازی فکری، کیسه زباله و ... همچنین تراکت هایی که مسافران را با شهر حبیب آباد آشنا می نمود، در نقاطی  از شهر که مسافران تردد یا اقامت داشتند، توزیع می کرد. اما متاسفانه امسال شاهد توزیع این بسته ها نبودیم. دلیل آن را از آقای خیری فرمانده پایگاه بسیج قمر بنی هاشم (ع) جویا شدیم و ایشان اینگونه پاسخگو بودند:

ضمن عرض تبریک سال نو به همشهریان عزیز و آرزوی سربلندی اسلام و مسلمین و مخصوصا مقام معظم رهبری (مدظله)؛در این خصوص باید عرض نمایم که کار فرهنگی سیزده نوروز امسال انجام گرفت ولی نه به شکل و شمایل سال های قبل. مثلا توزیع تراکت ها و نصب بنر های تبلیغی جهت حضور مسافران نوروزی به نماز جمعه که با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه حبیب آباد انجام شد. ولی علت اصلی اینکه بسته های فرهنگی مهر و دوستی ، امسال توزیع نگردید نرسیدن بودجه لازم به دست ما بود که سال های پیش ارگان های مختلف کمک می کردند و کمک عمده از طرف شهرداری و شورای محترم شهر بود که متاسفانه امسال مبلغی در این خصوص به دست ما نرسید.ولی با این حال از همه عزیزان به خاطر کمک های سال های قبل تشکر می نمایم.

  • ۹۵/۰۱/۱۴
  • حبادنما

نظرات (۱۰)

به نام خدا تشکر از آقای خیری که کلاس های حلقه صالحین برگزار کرد و تشکر از زحمات شما
  • شهروند بسیجی
  • سلام و احترام
    در پاسخ "شهروند معمولی" باید بیان کنم پیرو صحبت قبلی ، در اولین اقدام با همکاری بخش خصوصی و پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) حبیب آباد ، بحمدالله کانون کارآفرینی و اشتغال جوانان حبیب آباد بزودی راه اندازی خواهد شد . این طرح در راستای پیام مقام معظم رهبری مبنی بر "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" بصورت تخصصی و با حضور و فعالیت جوانان عزیز شهر حبیب آباد صورت خواهد گرفت . ما در این کانون تلاش خواهیم کرد تا ضمن القای خودباوری به جوانان ، نبوغ آنها را شکوفا و ایده های آنها را به مرحله ی عمل نزدیک نماییم . در آینده ای نه چندان دور خبرهای جدید خدمت شما اعلام می گردد .
    لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، این کانون همزمان با میلاد قمر منیر بنی هاشم (ع) فعالیت اولیه خود را آغاز خواهد نمود .
    به امید پیشرفت روزافزون حبیب آباد
    باسلام وادب جناب آقای خانی همانطور که مستحضر هستیدطرح مابنام مهردوستی نامیده شده پس بایدخالی ازتنش ودلخوری باشد اینکه فرمودیدماهماهنگی کردیم و جای تامل دارد بایدبگویم اگه می خواستم جواب تامل رابدهم هم نظرات بیش ازاین بود هم باعث دلخوری می شد پس بایدبگو یم:
    ما برای وصل کردن امدیم              نی برای فصل کردن امدیم
  • شهروند معمولی
  • "آقای دلواپس" نیاز به گفتن کلمه "حقا" نبود .. خودم گفته بودم معمولیم !
    ولی خب شما به نظر معمولی نیستید ، از همین الان دیگه اینا رو خواب و خیال نمیدونم :)
    مشکل حل شد ؟
    جوانان ما هر چیزی رو نشون دادند، درست، الانم میدونید چه خبره ؟
    خواب شیرین :|

    سلام

    \شهروندمعمولی \حقا که معمولی !!

    اولاتازمانی که افرادی مثل شما درخواب باشند واین جورکارهارافقط رویا ببینندمطمئن باشید که درحبیب آبادنمی توان کارفرهنگی کرد.

    ثانیاجوانان این شهردرلحظات حساس خودشونونشان داده اند(مثل زمان جنگ)ومانباید منتظرباشیم که دیگران برای ماکاری کنند.

  • شهروند معمولی
  • "شهروند بسیجی" ، اپیزود ، خیزش ، جوانان شهر :| ، تریبون ، چه خواب شیرینی !
  • شهروند بسیجی
  • سلام
    "شهروند معمولی" تا زمانی که تحولات فرهنگی و اقتصادی در شهر حبیب آباد به خواب شیرین تشبیه بشه ، قطعا حتی در خواب هم نمیتونید ببینید ، ولی اگه خودباوری در جوان حبیب آبادی ایجاد شد که می تواند ، شک نکن که تحولات عظیمی صورت خواهد گرفت ... انشاءالله در آینده ای نه چندان دور اپیزود اول خیزش جوانان شهرمون رو از طریق همین تریبون و با همکاری عزیزانم در تارنمای حبادنما اعلام خواهیم کرد..
    پاسخ:
    باسلام
    حبادنما آماده ی کمک درجهت اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی،اقتصادی و... از سوی هر تشکلی در حبیب آباد است.
    با سلام وادب فرمایشات برادر عزیزم جناب آقای خیری درخصوص تامین اعتبار از طرف شهرداری وشورا متین ولی باید حقا این مطلب را یاد آورشد که  با آقای خیری  هماهنگی شده بود که تا مبلغی معین با مامور خرید شهرداری اقدام به تهیه ی بخشی از اقلام نمایند که عدم اقدام لازم جای تامل دارد.با همه این اوصاف از تلاش های کلیه برادران بسیجی به ویژه فرماندهان مخلص پایگاه های بسیج شهر کمال تشکر  را داشته توفیق روز افزون آنان را از خداوند مسالت می نمایم
  • شهروند معمولی
  • "شهروند بسیجی" از خواب شیرین چه خبر :|
  • شهروند بسیجی
  • سلام و احترام
    از زحمات برادر بسیجی اکبر خیری کمال تشکر رو داریم که پس از آقای مهوری واقعا مجددا پایگاه بسیج قمربنی هاشم رو احیا کرده اند و با روحیه ی جهادی خودشون بسیار فعالیت های زیبایی رو اجرایی فرمودند ... و واقعا جای تآسف داره که شهرداری و شورای شهر کاری که بیشترین منفعت و بهره برداری تبلیغاتیش برای خودشون بود رو بموقع حمایت نکردند و این سوء مدیریت های شهر واقعا دیگه قابل تحمل نیست... البته مسئولین محترم سپاه هم کم لطفی های بسیاری رو نسبت به فعالیت های این پایگاه روا داشته اند .
    امیدوارم با خیزشی عظیم از جانب جوانان شهر حبیب آباد ،  تحولات فرهنگی و اقتصادی بزرگی رو شاهد باشیم که در سایه ی اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی دور از دسترس نیست.

    والعاقبة للمتقین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    مشترک روزانه حبادنما شوید
    پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.

    برای دریافت آخرین مطالب و عضویت در کانال تلگرام حبادنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    کانال حبادنما در تلگرام

    از همشهریان عزیز حبیب آبادی خواهشمندیم نظرات خود را جهت هر چه بهتر شدن مطالب برای ما ارسال نمایند.
    درگاه ارتباطی : habadnama[at]gmail.com

    فرصتی برای خدمت

    شورای اسلامی شهر حبیب آباد

    آخرین نظرات
    پاسخ: بله الحمدولله در قید حیات هستند